اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آتش‌سوزی مجتمع تجاری سیتی سنتر گفت: ساعت ۱۹ امشب گزارش رسید که مجموعه سیتی سنتر که در جنوب اصفهان قرار دارد، دچار آتش‌سوزی شده است.
سخنگوی پلیس از حمله ناجوانمردانه و کور تروریست‌ها به مقر انتظامی شهرستان راسک و شهادت 11 تن از مدافعان امنیت در نیمه شب گذشته خبرداد.
فرماندار اصفهان گفت : پیش بینی می‌کنم انتخابات اصفهان رقابتی است و به دلیل این که فرایندهای انتخابات سالم و همچنین با چشم های ناظر مردم برگزار می شود، مثل سایر انتخابات گذشته انتخاب سالمی است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مقرر شده است با اختصاص قاضی معین برای رسیدگی به پرونده‌هایی که بیش از ۲ سال از زمان تشکیل آن گذشته است، مشکل اطاله دادرسی در دادگستری کل استان تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند.
کنفرانس خبری سرمربی سپاهان پیش از بازی با فولاد خوزستان

سرمربی سپاهان پیش از دیدار فولاد چه گفت؟

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فولاد فصل گذشته زندگی را برای ما در اصفهان سخت کرد، همه به فکر بردن هستند، اما همه نمی‌توانند در یک زمان برنده باشند.
عملیات اجرایی محور اژیه به ورزنه به طول سه کیلومتر، ۹۵ درصد پیشرفت داشته است و برای افتتاح آن، به ۷ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است.
رئیس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از تصادف و واژگونی ۲۰۶ در اتوبان دستجردی خبر داد.