اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان ابتدا یکی از متهمان را در اصفهان و سپس در یک عملیات ضربتی ۲ متهم دیگر را در شهرستان شاهین‌شهر دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یکی از مسافران اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور عازم یکی از شهرستان‌های شمالی کشور بود خبر داد و گفت: 62 بسته هروئین از معده متهم خارح شد.
رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه پیشرفت مفهوم نرم‌افزاری دارد و مقوله‌ای فرهنگی است گفت: باید پول‌های سرگردان بزرگ را به جمع‌های چند نفری در قالب هسته‌های پژوهشی با موضوع حل مسئله اختصاص داد.
رئیس ایمنی و ترافیک اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: به منظور افزایش ایمنی عبور و مرور و کاهش حوادث جاده‌ای در محورهای استان اصفهان طرح آشکارسازی ۱۶ هزار وسیله سنگین و نیمه سنگین در حال اجرا است.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان از معرفی اَبَرسامانه مجازی هشدار به گردشگران در پهنه استان اصفهان خبر داد.
رئیس پلیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: به طور میانگین در هر روز کاری بیش از هزار جلد گذرنامه صادر شده که حجم بالای مراجعه کنندگان به این پلیس را نشان می‌دهد.
به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر؛

نمایشگاه "شهربانوی زندگی" در اصفهان افتتاح می شود

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، نمایشگاه "شهربانوی زندگی"، با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و جمعی از مدیران شهری، فرهنگی و اجتماعی اصفهان در محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان افتتاح می‌شود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه محور حاج‌آقا نورالله نجفی به‌عنوان یکی از محورهای ارزشمند پیرامون آثار تاریخی پس از سال‌ها احیا شد و معتقدم یکی از جذاب‌ترین محورهای پیاده‌رو نصف‌جهان خواهد شد، گفت: این محور می‌تواند آیینه‌ای برای معرفی شخصیت و هویت شهر به شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی باشد.
معاون رئیس‌جمهور در حوزه زنان و امور خانواده:

نقش موثر فضای مجازی در افزایش آمار طلاق

انیسه خزعلی در جمع دانشجویان دانشگاه اصفهان گفت: طبق پژوهش‌های انجام شده فضای مجازی در افزایش آمار طلاق نقش موثری دارد و فضای مسموم آن به خانواده‌ها آسیب می‌زند.
سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اعلام کرد: ️یوم‌الله ۹ دی، نماد قدرت و پاداش بصیرت و ولایت‌ مداری ملت ایران است که از دلبستگی عمیق آنان به اسلام، عاشورا، انقلاب، نظام و رهبری برخاست‌؛ حماسه‌ای که با ظرفیت آگاهی‌ بخشی و بصیرت‌آفرینی خود، منشور هدایت و منشاء بیداری نسل‌های آینده برای عبور از گذرگاه های حساس و دشوار پیش رو قرار گرفت.