اصفهان

معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: خروجی‌های بررسی و مدل‌سازی فرونشست به نوعی ورودی نظام محیط زیست برای طرح جامع اصفهان است و نتیجه این خروجی در طرح جامعی که می‌خواهد افق آینده این کلان‌شهر را از جهت توسعه شهر مشخص کند، بسیار تاثیرگذار است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: اخباری از بارگذاری‌های جدید بر زاینده‌ رود شنیده می‌شود که همانگونه که در گذشته نیز این موضوع را با صراحت اعلام کردیم، هر گونه بارگذاری جدید بر زاینده‌ رود برای مدیریت استان اصفهان پذیرفتنی نیست.
دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: رویکرد مقابله با قاچاق کالا و ارز باید در راستای حمایت از تولید داخل و رفع موانع آن باشد و دستگاه‌های متولی از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای احکام پرونده‌های مربوط به مبارزه با قاچاق استفاده کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های برخوار، شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور طبیعی این حق وجود داشته و هست که قول‌ دولت‌های قبلی همچنین این دولت در خصوص طرح انتقال آب کوهرنگ ۳ و همچنین بهشت‌آباد و دیگر پروژه‌های تأمین آب برای استان اصفهان عملی شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 46 دستگاه خودروی سواری مسروقه به ارزش 100 میلیارد ریال در طرح ویژه و ضربتی پلیس آگاهی این فرماندهی خبر داد.
روزی بیاد ماندنی در تاریخ حماسه ساز ایران

۲۵ آبان، روزِ ویژه ی اصفهان

بیست و پنجم آبان یادآور حماسه شهری است که امام (ره) درباره اش فرمود: کجای دنیا مثل اصفهان را می‌توانید پیدا کنید که در یک روز ۳۷۰ شهید را تشییع کرده باشند.
دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با امام جمعه اصفهان؛

امام جمعه اصفهان: پیروزی در غزه حتمی است

مکتب عاشورا و خون شهدا باعث شده امروز استکبار در برابر جبهه مقاومت ناکام بماند و به اهدافش نرسد.