اصفهان

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: یک روز مانده به بازی متوجه می‌شویم چند بازیکن را نداریم و باید قراردادهایشان را عوض کنیم. اتفاقات زیادی اینطور می‌افتند و باعث تاسف است که چرا سر وقت درست اعلام نمی‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اتخاذ بیش از 30 مصوبه در راستای عمران و آبادانی شهرستان کوهپایه خبر داد.
رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان برگزاری ویژه برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام زن و مادر خبر داد و گفت: یکی از مهمترین رویدادهای این هفته، برپایی نمایشگاه شهربانوی زندگی با هدف ارائه نمایش توانمندی بانوان اصفهانی است.
معاون اجرایی و فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان یکساله شدن سامانه مدیریت پسماندهای ساختمانی و عمرانی استان گفت: حجم پسماندها برآورد و سپس از مبدا تا محل تخلیه مدیریت می‌شود.
عضو هیئت علمی گروه معماری شهرسازی با اشاره به نقش گذرهای تاریخی در بافت شهرها گفت: پروژه حاج‌آقا نورالله نجفی گام اول حرکت در نگاه جدید شهرسازی است؛ چنین گذرهایی ما را از شتاب‌های بلااستفاده نجات داده و مکثی ایجاد می‌کنند و باعث می‌شوند مردم تجربه متفاوت و شیرینی در این نقاط داشته باشند.
سایه آلودگی برسر نصف جهان؛

اصفهان برمدار قرمز آلودگی هوا

با افزایش غلظت آلاینده ها، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در پنج ایستگاه بر مدار قرمز آلودگی وناسام برای همه قرارگرفت
سخنگوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت‌: کار سنگ‌فرش پل تاریخی شهرستان در اصفهان از مدتی پیش با برآورد هزینه 2 میلیارد تومان آغاز شده است.