اصفهان

پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: این که پرسپولیس سه تساوی متوالی کسب کرده است، نمی‌تواند ملاک باشد، این بازی همیشه شرایط خاص خود را داشته است، هر تیمی با تمرکز بیشتری آماده این دیدار شود به موفقیت خواهد رسید.
معضل دیرینه آلودگی هوای کلانشهر اصفهان هر ساله با فرارسیدن فصل پاییز و زمستان یادآور خاطرات تلخ، افزایش آلایندگی‌های زیست‌محیطی، تعطیلی مدارس و علل بیماری‌های قلبی_عروقی، تنفسی و گوارشی است که تعداد بسیاری از هم‌وطنان را راهی مراکز درمانی می‌کند، لذا رفع این چالش اساسی، تدابیر اصولی را می‌طلبد.
یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان گفت: امیدوارم نتیجه بازی، نتیجه‌ای باشد که ما به دنبالش هستیم که آن هم گرفتن  3 امتیاز است و دوم اینکه بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.
با تصویب کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، کلاس های درسی درتمامی مقاطع تحصیلی مدارس در مناطق شش گانه شهر اصفهان و برخی شهرستان‌ها در روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه تعطیل خواهد بود.
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان گفت: در اقداماتی که برای رفع مشکل فرونشست زمین انجام می‌شود باید به نقطه‌ای برسیم که بتوانیم در مرحله نخست برای حفظ نقاط تاریخی خود به‌صورت ویژه اقداماتی انجام دهیم تا منجر به پیش‌گیری از ایجاد آسیب یا تخریب آن‌ها شود.
شهردار اصفهان با بیان اینکه در آستانه ۲۵ آبان «روز اصفهان» حدود ۳۷۰ برنامه پیش‌بینی شده که نیمی از آن‌ها مردم‌محور است و شهرداری تنها نقش تسهیلگری دارد، گفت: امیدوارم یک هفته پرشور و نشاط را در شهر داشته باشیم.
سرپرست اداره‌کل میراث ‌فرهنگی استان اصفهان:

کاشان را شهر تاریخ در قلب ایران‌زمین بخوانیم

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، گفت: بی‌تردید کاشان در طول تاریخ محل تولد و رشد علمی دانشمندان و هنرمندانی است که ایران به آن‌ها می‌بالد، پس کاشان را شهر تاریخ در قلب ایران‌زمین می‌توانیم بخوانیم.