اصفهان

معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: به دلیل دفع فاضلاب به وسیله چاه‌های جذبی، شهر زیرزمینی نوش‌آباد در معرض تخریب قرار می‌گیرد، بنابراین اجرای شبکه فاضلاب در نوش‌آباد ضروری است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به وقوع حریق گسترده در انبار شرکت زمزم گفت: به علت بی‌احتیاطی کارگران در گرمایش، این حریق اتفاق افتاد و ۳ هزار پالت چوبی دچار حریق شد.
رئیس پلیس راهور اصفهان با تأکید بر اینکه پلیس در فضای مجازی برای گواهینامه تبلیغ نمی‌کند، گفت: هر گواهینامه‌ای که غیر از مسیر قانونی و سیر مراحل در آموزشگاه‌های رانندگی صادر شود، قطعاً جعلی است.
استاندار اصفهان به مناسبت میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) وآغاز سال نو میلادی، در یادمان شهدای ارامنه حضور یافت و پس از آن در کلیسای وانک با اسقف اعظم ارامنه در اصفهان و جنوب ایران و شورای خلیفه گری ارامنه دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: افتتاح ۱۱۰ پروژه ورزشی در مدارس استان اصفهان یکی از برجسته‌ترین فعالیت‌های انجام شده است که از دورترین تا نزدیک‌ترین روستاها و شهرهای استان را در برگرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به پلمب یک‌هزار و ۳۵۰ واحد مشاور املاک متخلف در استان گفت: واحدهای صنفی متخلف ۲۱ میلیارد ریال جریمه شدند.
در نخستین روز از هفته زمستانی، وزش باد هوای کلانشهر اصفهان را در سه ایستگاه پاک کرد.
هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور:

گیتی پسند سن ایچ را هم پنج تایی کرد

از هفته ی نوزدهم لیگ برتر فوتسال کشور تیم گیتی پسند اصفهان میزبان سن ایچ ساوه بود که اصفهانی ها توانستند سن ایج را شکست بدهند.