اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری 2 سارق سیم و کابل برق خبر داد و گفت: متهمان به ارزش 35 میلیارد ریال سیم و کابل برق در سطح شهرستان فریدن سرقت کردند.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: طرح مرغ‌های تخم‌گذار را ممیزی و اشکالات ساختاری و سخت‌افزاری را رفع کرده‌ایم که باعث شد در بحث تولید تخم‌مرغ رشد قابل‌توجهی داشته باشیم، همین روند را در مرغ‌های گوشتی آغاز کردیم.
سفیر اسپانیا در ایران گفت: درصدد هستیم تا تبادل گردشگری میان دو کشور داشته باشیم و در سایر حوزه‌ها از جمله علمی، فرهنگی، هنری، صنعتی و اقتصادی نیز روابط تنگاتنگی با اصفهان داشته باشیم.
شهردار اصفهان با اشاره به اینکه برای کنترل آلایندگی باید در راستای تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی شهر سرمایه‌گذاری شود، گفت: یکی از اولویت‌های بودجه سال جاری و سال آینده شهرداری این کلان‌شهر خرید اتوبوس است که در این خصوص مشتری تمام کارخانه‌های تولیدکننده اتوبوس هستیم.
هوای کلان‌شهر اصفهان، با میانگین ۱۴۱ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.
به منظور مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات؛

بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی تولید و پخش می شود

صدا و سیمای استان اصفهان با پیش بینی تولید و پخش، بیش از ۱۰۰ هزار دقیقه برنامه انتخاباتی، به دنبال تبیین راهی برای مشارکت آگاهانه و شناخت مردم از دیدگاه‌های مختلف سیاسی است.