اصفهان

با هدف ایجاد رطوبت در تالاب به عنوان یکی از کانون‌های گرد و غبار؛

تالاب گاوخونی لب‌ تر کرد

آب با دبی ۹ متر مکعب به بند شاخ کنار ورودی تالاب گاوخونی رسیده است.
شهردار اصفهان با بیان اینکه این روزها حال و هوای اصفهان در حوزه مسائل زیست‌محیطی خوب نیست، گفت: برای رفع آلودگی هوای اصفهان باید اقدام اساسی همچون مدیریت منابع آلایندگی‌ها انجام شود
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: ۴ جوان شرور که با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی و ایجاد دعوای خیابانی کرده و باعث رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با اشاره به کاهش زمان صدور پروانه ساختمانی و غیرحضوری شدن فرایند صدور پروانه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 2500 پروانه ساختمانی در سامانه اصنو صادر شده است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به استمرار اقدامات پیشگیرانه به منظور کنترل منابع آلاینده هوا، از ادامه آموزش غیرحضوری در تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در مناطق شش گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش استان خبر داد.
مدیرعامل آبفای اصفهان گفت: پروژه با پیشرفت ۴۴ درصدی در استان اصفهان در حال پیشرفت است که بالاتر از میانگین کشوری است و ادامه اجرای آن نیازمند کار و همت جهادی است.
استمرار آلودگی؛

امروز عمیق نفس نکشید

هوای اصفهان برای سومین روز پیایی امروز هم ناسالم برای عموم است
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری عامل نفوذ به سامانه یکی از مشاوران املاک بر لزوم تغییر رمزهای پیش فرض سامانه و سیستم‌هابه منظور پیشگیری از هرگونه دسترسی غیرمجاز تاکید کرد.
جمعی از کارگران کارخانه ذوب آهن اصفهان در اعتراض به عدم طبقه بندی شغلی و پرداخت نشدن پاداش‌ها در حیاط این کارخانه تجمع صنفی برگزار کردند.
حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران ،به اتفاق ارشاد فائضی زاده مدیرکل شعب استان اصفهان و مهدی مونسان مدیرکل دفتر هیات مدیره، معاونین استان و روسای شعب شهراصفهان با بررسی آمار و عملکرد استان، در خصوص مسائل اداری و معیشتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: دادگستری ضمن مدیریت تأدیه دیون بستانکاران از تعطیلی واحد تولیدی ورشکسته پیشگیری کند و نتیجه این اقدام، ادامه فعالیت ۷ بنگاه اقتصادی و تولیدی ورشکسته در سطح استان اصفهان بوده است.