اصفهان

معاون فرهنگی، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: فراخوان تولید فیلم‌های کوتاه کودک و نوجوان ویژه جوانان هنرمندی از شهر اصفهان است که در زمینه هنر فیلم و سینما توانمندی دارند، اما برای تأمین هزینه‌های تولید در مضیقه هستند.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید، تندباد و توفان لحظه‌ای همراه با گرد و خاک و کاهش دید در مناطق شرق و شمال استان، کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق مرکزی پیش‌بینی می‌شود.
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد، به دنبال وقوع پدیده ریزگردها، شهروندان تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری خودداری کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مشاهده یک قلاده پلنگ به همراه توله‌اش در شرق اصفهان مناطق اطراف زیار گزارش شد، این مسأله در دست بررسی و پیگیری است.
شهردار اصفهان در دیدار با شهردار استانبول گفت: قرابت بسیار زیادی که بین دو شهر اصفهان و استانبول وجود دارد، بر اهمیت عقد تفاهم‌نامه خواهرخواندگی میان این دو شهر می‌افزاید.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بخشی از خیابان آپادانای اول شهر اصفهان به علت ریزش خط لوله انتقال فاضلاب بتنی مسیر جنوب اصفهان نشست کرد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و نیروهای خوب ورزشی در اصفهان و لزوم بکارگیری این نیروها در بدنه ورزش استان گفت: در اصفهان افراد و نیروهای خوبی داریم و باید از این نیروها استفاده کنید، لذا باید در انتخاب افراد فکر کرد.