یزد

فرماندار یزد پیرامون محل دفن اموات کرونایی گفت: بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان به دلیل حساسیت موجود و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تیم دفن، دفن امواتی که تست کرونای آنان به طور قطع مثبت شده باشد تنها در خلدبرین (آرامستان یزد) مجاز است.
خبر خوش جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد؛

روند رعایت پروتکل ها در استان  یزد رو به افزایش است

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان یزد گفت: خوشبختانه روند رعایت پروتکل ها در استان  یزد رو به افزایش  بوده و از همراهی  و همکاری اصناف و مردم در رعایت محدودیت های اعمال شده قدردانی می کنم.
بعد از حدود ۱۰ ماه بازار خراب و نوسان قیمت و دلایل دیگر و که اکثر کاسبان را به ورطه ورشکستگی کشانده، باز هم تصمیمی که فقط مثل چسب زخمی بر روی استخوان شکسته این گروه جامعه، که در حال آخرین نفس های در حال احتضارشان هست عجیب بود...
دستورالعمل طرح مشوق بیمه ای ابلاغ شد؛

استخدام از کارفرمایان، پردخت حق بیمه با دولت

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: به منظور تحرک بخشی بیشتر و ایجاد رونق در بازار کار و کاهش اثرات منفی بیماری کرونا بر بنگاههای اقتصادی دستورالعمل اجرایی طرح مشوق بیمه ای اصلاح و ابلاغ گردیده است.
توسط بازرسان ستاد کرونا در یزد؛

یک واحد گردشگری متخلف در یزد پلمپ شد

یک واحد گردشگری و اقامتی که در شرایط قرمز کرونایی در یزد اقدام به پذیرش مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری پلمپ شد.
در شبانه روز گذشته رقم خورد؛

۵۰۰ یزدی دیگر در دام کرونا

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۵۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.
طی بازرسی های ستاد استانی کرونا در یزد رقم خورد؛

پلمپ بیش از 600 واحد صنفی متخلف در یزد

فرماندار یزد گفت: طی 3 هفته اخیر ۶۳۹ واحد شامل مشاغل مختلف نظیر 5 بانک ، 10  واحد نانوایی، 2 واحد داروخانه و حتی دفتر پیشخوان دولت، دفتر قضایی، دفاتر بازیابی و مراکز آموزشی پلمپ شدند.
استاندار یزد گفت: طرح اقدام ملی مسکن یکی از اولویت های اصلی ما در طرح های عمرانی بوده و سرعت آغاز به کار پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در استان نشان دهنده عزم جدی همه دستگاه ها است.
پرسون_فرماندار، رئیس اتاق اصناف و جمعی از مسئولان و بازرسان دستگاه های اجرایی شهرستان یزد در قالب 100 اکیپ بر اجرای مصوبات ستاد کرونای استان توسط اصناف نظارت کردند.