توسط بازرسان ستاد کرونا در یزد؛

یک واحد گردشگری متخلف در یزد پلمپ شد

یک واحد گردشگری و اقامتی که در شرایط قرمز کرونایی در یزد اقدام به پذیرش مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری پلمپ شد.

یزد_ سایت خبری پرسون؛ یک واحد گردشگری و اقامتی که در شرایط قرمز کرونایی در یزد اقدام به پذیرش مراسم دورهمی و عقدکنان کرده بود با حضور ماموران اماکن و بازرسی فرمانداری پلمپ شد.

مهدی ملکی سورکی در این ارتباط به خبرنگار ما گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی و بررسی موضوع تجمع در عمارت بانو که در بافت تاریخی قرار دارد از مکان مورد نظر بازدید یه عمل آمد و مشاهده شد که در این مکان اقدام به برگزاری مراسم عقد به صورت تجمع و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی شده است.

ابراهیم سلمانی هم در این خصوص گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا، و تشدید اقدامات نظارتی بر اجرای صحیح مصوبات ستاد استانی توسط بازرسان، این مکان به دلیل عدم توجه به مصوبه ستاد کرونای استان پلمب شد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی، نظارت بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تا مهار ویروس کرونا و برقراری شرایط عادی، به صورت مستمر و با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی تاکید کرد: عمل به دستورالعمل‌های ابلاغی توسط واحدهای گردشگری برای حفظ سلامت هموطنان لازم الاجراست و امیدواریم با همکاری و همراهی تاسیسات گردشگری سطح استان بتوانیم این ویروس را مهار و شاهد حضور گردشگران و رونق دوباره این واحدها در آینده نزدیک باشیم.

گفتنی است بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در یزد، برگزاری هر گونه مراسم تجمعی در مکان های مسقف و رو باز بدلیل قرمز بودن شرایط کرونا ممنوع است.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

209802