یزد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

دولت اصرار دارد ارز ۴۲۰۰ تومانی با رانت به افراد خاصی تعلق می گیرد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارز 4200 تومانی با رانت تنها به افرادی خاص و معدود تعلق می‌گیرد، گفت: یارانه ارز دولتی باید به انتهای چرخه تولید اختصاص یابد.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر یزد خبر داد؛

حذف طرح محدوده فریز شده طرح پیامبراعظم(ص)

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر از حذف طرح محدوده فریز شده در اراضی نعیم آباد خبر داد.
قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد

ساخت مستند نامه های دوران دفاع مقدس در یزد

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: فیلم مستند نامه ها و یادداشت های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس در راستای دومین کنگره شهدای استان ساخته می شود.
با حکم "‌محمدعلی طالبی" ‌استاندار یزد، ‌"احمد ‌ترحمی" ‌معاون سیاسی، ‌امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان یزد منصوب شد.
معاون سیاسی، امنیتی ‌و اجتماعی استاندار گفت: اداره کل بیمه سلامت در جلب رضایت مشتریان و مراجعین موفق عمل کرده و به‌عنوان یکی ازدستگاه های برتر در استان شناخته شده است.
وزیر نفت دولت دهم گفت: باید اجازه داد تا در روزهای اینده و نزدیک تر  به انتخابات ریاست جمهوری تصمیم نهائی را گرفته و به طور صریح  نظرم را اعلام کنم بنابراین الان برای طرح هر حرفی در خصوص انتخابات زود است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد خبر داد؛

به ازای هر شهید بهاباد ۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: در راستای محرومیت زدایی تا کنون  ۱۶ هزار و ۷۰۰ بسته معیشتی یعنی به ازای هر شهید این شهرستان ۱۰۰ بسته بین نیازمندان توزیع شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم مطرح کرد؛

خدمت رسانی گروه های جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان بهاباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خاتم گفت: یکی از اقدامات بسیار ارزشمند حضورگروه های جهادی سلامت در مناطق محروم شهرستان بود که این گروه ها در چند نوبت در نقاط مختلف شهرستان مستقر شده و خدماتی نظیر دندان پزشکی، چشم پزشکی، پزشک عمومی و حتی دام پزشکی به مردم این مناطق ارائه دادند.
فرمانده بسیج شهرستان یزد گفت: 210 تبلت و تلفن همراه هوشمند بین دانش آموزان نیازمند برای بهره‌مندی از آموزش‌های آنلاین مدارس توزیع شده است.
در اینجا قصد داریم تا شما را با اصطلاحات در لهجه یزدی آشنا کنیم قطعا آشنایی با این کلمات برای شما مخاطب عزیز جذاب بوده و اگر مسیرتان به این استان کویری بیفتد می تواند تا حدودی راهگشا باشد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت عنوان کرد؛

یتیم نوازی با عطر و بوی شهدا در تفت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان تفت افزود:  برنامه‌های کنگره از مهرماه در شهرستان کلید خورد و حمایت از کودکان بی‌سرپرست شامل 100 یتیم و نیز 300 نفر در طرح محسنین تحت پوشش قرار گرفتند.
فرماندار شهرستان تفت عنوان کرد؛

کلنگ زنی و احداث پروژه های عمرانی تفت به نام شهدا

فرماندار شهرستان تفت گفت:  از زمان اعلام برگزاری دومین کنگره شهدای استان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که کلنگ زنی و احداث می شود، به نام شهدا رقم بخورد