فرمانداربهاباد :

حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نمایش قدرت نظام است

فرماندار بهاباد با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نمایش قدرت نظام است بیان داشت: امیدواریم مردم نمایش قدرت را به دشمنان، با حضور گسترده در انتخابات به نمایش بگذارند
تصویر حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نمایش قدرت نظام است

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد مهدی خانی زاده بهابادی درحاشیه بازدید از شعب اخذ رای با ییان اینکه بهترین گزینه بی‌اثر کردن چنین توطئه‌هایی از سوی دشمنان، حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات امروز است اظهارداشت: امروز حماسه جدیدی را از ملت ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان بهاباد شاهد بودیم که به خاطر ایران، عزت و اعتلای کشور به ندای رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

رئیس هیات اجرائی انتخابات بهاباد با تاکید بر اینکه فرآیند رأی گیری در تمامی شعب اخذ رأی شهرستان بدون هیچ گونه مشکلی دنبال و رعایت اصول بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت می‌شود افزود: حضور پر رنگ مردم در پای صندوق‌های رأی یک پاسخ دندان شکن به آمریکا و دیگر دشمنان این کشور است.

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یعنی حمایت از اسلام، افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران حکومتی اسلامی است همه ما وظیفه داریم از این امر صیانت کنیم، بر این اساس یکی از مراحل صیانت حمایت از انتخابات و حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای است.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات نمایش قدرت نظام است بیان داشت: امیدواریم مردم نمایش قدرت را به دشمنان با حضور گسترده در انتخابات به نمایش بگذارند.

خانی زاده بهابادی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات و تاکید بر حضور پرشور مردم در این رویداد ملی افزود: انتخابات حق تعیین سرنوشت منطقه، استان و کشور است و هدیه الهی است که خداوند به ما عطا کرده که باید با انتخاب فرد اصلح خدمت بزرگی را انجام دهیم.

وی بیان داشت: درشهرستان بهاباد ده هزارو 906 نفر واجد شرایط رای دادن هستند که 250 نفر رای اولی هستند.

فرماندار بهاباد به همراه اعضای بازرسی ستاد انتخابات و رئیس شورای اسلامی استان یزد از شعبه های اخذ رای بازدید کردند.

انتهای پیام/

اخوان_یزد

306519