فردا؛

پیکر مطهر آیت الله علاقه بند یزدی تشییع می شود

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این عالم فقید صبح امروز از حسینیه امیرچقماق یزد به طرف ارامگاه ابدی اش امامزاده سید جعفر برگزار می گردد.
تصویر پیکر مطهر آیت الله علاقه بند یزدی تشییع می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ محسن ابوترابی از نزدیکان مرجوم ایت الله علاقه بند یزدی در گفت وگو با خبرنگار پرسون؛ با تسلیت درگذشت این عالم ربانی به بیت شریف آن مرحوم و مردم دارالعباده یزد در تشریح مراسمات این روحانی وارسته گفت؛ مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر این عالم فقید از ساعت 830 از حسینیه امیرچقماق یزد به طرف آرامگاه ابدی اش امامزاده سید جعفر برگزار می گردد.

وی افزود؛ مراسم ترحیم نیز پنج شنبه 13 آبان ماه از ساعت 730 الی 9 صبح از طرف اآیت الله ناصری امام جمعه، آیت الله وافی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، بیت سومین شهید محراب آیت الله صدوقی، استاندار و سرپرست حوزه علمیه یزد در پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه اقامه خواهد شد.

ابوترابی تصریح کرد؛ همپنین مراسم ترحیمی از طرف تولیت و نمازگزاران مسجد امیرچقماق پنج شنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب در محل این مسجد برگزار و مراسم سوم نیز جمعه 14 آبان ماه بر سر تربت پاک آن مرحوم و مراسم هفتم هم سه شنیه 18 آبان ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم امام زاده جعفر برگزار می گردد.

گفتنی است مرحوم علاقه بند یزدی در یکی از بیمارستان های یزد دارفانی را وداع گفت.

حیران_ استان یزد

368955