کمک 69 میلیارد ریالی خیران یزدی به طرح مودت امامزادگان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از مشارکت مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد در طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: مردم درالعباده شهرستان یزد قریب به ۵۲ میلیارد ریال، تفت ۸.۳ میلیارد ریال و اشکذر با  ۳.۵ میلیارد ریال  و ابرکوه با ۲ میلیارد ریال، بیشترین نقش را در اجرای این طرح داشتند.
تصویر کمک 69 میلیارد ریالی خیران یزدی به طرح مودت امامزادگان

به گزارش سایت خبری پرسون از استان یزد، حجت الاسلام حسین زارع‌زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از حضور خیرین در اجرای طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد با اهدای ۶۹ میلیارد ریال در اجرای این طرح مشارکت کردند.

زارع‌زاده افزود: طرح مودت توسط هیأت امناء بقاع متبرکه به منظور شناساندن اهداف، نیازهای مالی و معنوی و مشارکت برای عمران و آبادانی این بقاع اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: یزدی‌ها مردمی متدین و دوستدار اهل بیت(ع) هستند بر همین اساس همواره در عمران و آبادانی امامزادگان و بقاع متبرکه پیشقدم بوده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مشارکت در طرح مودت به صورت نقدی و غیرنقدی و در قالب ساخت ضریح، اسکلت، ساختمان، تهیه سیمان، سنگ، دیوار کشی، ساخت گنبد و گلدسته صورت می‌گیرد و این طرح در مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.

زارع‌زاده افزود: مردم درالعباده شهرستان یزد قریب به ۵۲ میلیارد ریال، تفت ۸.۳ میلیارد ریال و اشکذر با ۳.۵ میلیارد ریال و ابرکوه با ۲ میلیارد ریال، بیشترین نقش را در اجرای طرح مودت در امامزادگان داشتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: از دهه وقف سال گذشته تاکنون طی مدت یکسال خیرین استان قریب به ۱۲۰ میلیارد ریال در قالب طرح مذکور به امامزادگان کمک نمودند.

منبع: ایرنا

366324