با هدف ظرفیت سازی در حوزه عکاسی و رسانه صورت میگیرد؛

آغاز به کار اولین جشنواره « نگاه نار» در شهرستان تفت

اولین جشنواره « نگاه نار» با محوریت عکاسی ویژه رسانه ها و عکاسان و با موضوع انار تفت برگزار می شود.
تصویر آغاز به کار اولین جشنواره « نگاه نار» در شهرستان تفت

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد؛ حمید سعیدی، مدیر اجرایی این جشنواره در جمع خبرنگاران با بیان این خبر اظهار داشت: جشنواره « نگاه نار» با محوریت عکاسی ویژه رسانه ها و عکاسان و با موضوع انار تفت و با توجه به سوابق گذشته رسانه ای شهرستان طراحی شده و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: شهرستان تفت در هنر عکاسی گذشته پرباری داشته و همین موضوع سبب شد در این مسیر گام برداریم و با توجه به تکامل تصویر با رسانه، این جشنواره با محوریت عکاسی اجرا شود.

مسئول کانون بسیج شهرستان تفت همچنین از راه اندازی انجمن عکاسان و بسیج رسانه تفت خبر داد و ابراز داشت: سعی کردیم با بهره مندی از این دو ظرفیت بتوانیم فعالیت متفاوتی با همکاری این دو نهاد داشته باشیم.

سعیدی در پایان هدف از برگزاری جشنواره را دیده شدن شهرستان تفت، و ظرفیت سازی در حوزه عکاسی و رسانه به ویژه شهرستان تفت دانست.

یوسفعلی شکوفر مسئول اولین جشنواره « نگاه نار» شهرستان تفت نیز در این نشست خبری با بیان اینکه دبیرخانه نخستین جشنواره « نگاه نار » در دانشگاه قنات تفت مستقر است گفت: هر عکاس می تواند پنج قطعه عکس به اضافه تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل زیپ شده را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ ارسال کنند.

وی ادامه داد: جشنواره از ۵آبان ماه در 4 موضوع سنت انار چینی، انار و تاریخ شهرستان، انار و زیبایی، انار و فرهنگ مردم شهرستان تفت آغاز به کار کرده و زمان داوری آثار ۱۷ و ۱۸ آبان ماه است.

شکوفر با بیان اینکه این جشنواره سالانه برگزار خواهد شد اذعان داشت: در تلاشیم تا برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر و شایسته تقدیر، تا پایان آبان ماه انجام شود.

این مسئول در پایان تصریح کرد: این جشنواره در بخش های تصویر حرفه ای، موبایلی و خبری برگزار شده و علاقمندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

367918