گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به برخورد قاطع با متخلفان معدنی در استان گفت: با هرگونه فعالیت بدون مجوز برخورد شده و عملیات متوقف می شود.
رئیس اداره محیط زیست رودبار از دستگیری شکارچی غیرمجاز پلنگ ایرانی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهم برای طی کردن مراحل قانونی در بازداشت به سر می برد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با اشاره به شکسته شدن رکورد مصرف برق در استان گفت: ۵۴۶ هزار مشترک کم مصرف گیلان پاداش دریافت کردند.
مدیر روابط عمومی باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به تمدید قرارداد اعضای کادر فنی این باشگاه، گفت: ۲ بازیکن از تیم های فجر سپاسی و صنعت نفت آبادان با ملوان قرارداد امضاء کردند.
عضو کمیسون داخلی مجلس شورای اسلامی ظرفیت جمهوری اسلامی گفت: دیپلماسی اقتصادی به حضور شروع به کار دولت جدید فعال تر شده و روابط اقتصادی ما با کشورهایی همچون تاجیکستان، قزاقستان، آذربایجان و ترکمنستان افزایش یافته است.

رئیس شورای شهر انزلی در نطق پیش از دستور عنوان کرد:

استفاده از توان قانونی مدیریت شهری برای حمایت از تیم ملوان

رئیس شورای شهر بندرانزلی گفت: امروز نگرانی های در خصوص تیم ملوان به وجودآمده که جزو حواشی قلمداد می کنم اما به صراحت به مدیریت شهری اجازه میدهیم در زمینه هایی که قانون منعی برای شهرداری به وجود نیاورده با تمام توان از تیم پرافتخار ملوان حمایت کند.
نائب رئیس شورای شهر رشت گفت: زیرساخت های خدمات الکترونیک باید به سویی برود که شهروندان بتوانند با دسترسی به یک سامانه از حقوق و مزایای دریافتی مدیران شهری مطلع شوند.
عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی در نطق پیش از دستور:

حتما باید متروپُل در انزلی رخ بدهد؟/ اضافه کاری برخی را جرات ندارید کاهش بدهید

عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: شهرداری طی سه ماه پایانی سال 1400 حدود 100 میلیارد تومان درآمد داشته است اما تاکنون برای من روشن نشده که این پول ها کجا هزینه شده و یا به چه اشخاصی پرداخت شده است.