گیلان

رئیس آتش نشانی رشت از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه اسباب بازی فروشی در بازار رشت خبر داد و گفت: عملیات مهار و اطفای آتش سوزی در این فروشگاه اسباب بازی فروشی سه ساعت به طول انجامید.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد؛

دریافت کد رهگیری شخصی برای استفاده از خدمات درمانی

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی از طریق کد رهگیری شخصی تا ۱۵ اسفندماه به سامانه تامین اجتماعی  es.tamin.ir مراجعه کنند.
استاندار گیلان از ثبت نام ۱۰۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۲ هزار و ۵۵۳ نفر در بخش شهری واجد شرایط هستند و ۲ هزار و ۷۲ واحد مسکن همزمان با دهه فجر تحویل و در همین زمان ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی نیز بهره برداری شد.
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بارش برف و کولاک به ویژه طی سه شنبه در برخی مناطق شدید خواهد بود، گفت: به تدریج از چهارشنبه ضمن کاهش ناپایداری و ابر در طی روز افزایش دما و بارندگی پراکنده تا پایان هفته ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

ارسال ۴۰۰ تخته چادر امدادی به مردم زلزله زده خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: همه امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان برای کمک رسانی به منطقه زلزله زده در استان آذربایجان غربی در حالت آماده باش هستند.
مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور اجرا می شود و بهینه سازی موتور خانه های مشترکین خانگی، تجاری، اداری و مدارس با هزینه شرکت ملی گاز و توسط مجریان ذی صلاح انجام می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان یکی از معضلات و چالش‌های اساسی استان گیلان را موضوع فرسودگی شبکه و انباشت این فرسودگی طی سالیان اخیر دانست و بیان کرد: از میزان احداث کابل خودنگهدار در گیلان ، ۸۰۵ کیلومتر آن جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم های مسی فرسوده است و بقیه احداث کابل خودنگهدار جدید است.
فرمانده سپاه گیلان از ساخت یادمان سردار شهید «محمد علی حق‌بین» فرمانده جبهه مقاومت و فاتح نبل و الزهرا در لنگرود خبر داد و گفت: به ‌تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدا امامزادگان عشق هستند و باید خاطره، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را زنده بداریم.