گیلان

استاندار گیلان از ثبت نام ۱۰۹ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۲ هزار و ۵۵۳ نفر در بخش شهری واجد شرایط هستند و ۲ هزار و ۷۲ واحد مسکن همزمان با دهه فجر تحویل و در همین زمان ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی نیز بهره برداری شد.
مدیرکل هواشناسی گیلان گفت: بارش برف و کولاک به ویژه طی سه شنبه در برخی مناطق شدید خواهد بود، گفت: به تدریج از چهارشنبه ضمن کاهش ناپایداری و ابر در طی روز افزایش دما و بارندگی پراکنده تا پایان هفته ادامه دارد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

ارسال ۴۰۰ تخته چادر امدادی به مردم زلزله زده خوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان ادامه داد: همه امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان برای کمک رسانی به منطقه زلزله زده در استان آذربایجان غربی در حالت آماده باش هستند.
مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: طرح رایگان اصلاح و بهینه سازی موتورخانه ها توسط شرکت ملی گاز ایران در سراسر کشور اجرا می شود و بهینه سازی موتور خانه های مشترکین خانگی، تجاری، اداری و مدارس با هزینه شرکت ملی گاز و توسط مجریان ذی صلاح انجام می شود.
مدیر عامل شرکت توزیع برق گیلان یکی از معضلات و چالش‌های اساسی استان گیلان را موضوع فرسودگی شبکه و انباشت این فرسودگی طی سالیان اخیر دانست و بیان کرد: از میزان احداث کابل خودنگهدار در گیلان ، ۸۰۵ کیلومتر آن جایگزینی کابل خودنگهدار با سیم های مسی فرسوده است و بقیه احداث کابل خودنگهدار جدید است.
فرمانده سپاه گیلان از ساخت یادمان سردار شهید «محمد علی حق‌بین» فرمانده جبهه مقاومت و فاتح نبل و الزهرا در لنگرود خبر داد و گفت: به ‌تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدا امامزادگان عشق هستند و باید خاطره، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را زنده بداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

تعطیلی تمام مدارس گیلان تا پایان هفته

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف گاز تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است، گفت: تغییر زمان امتحانات اطلاع داده می شود.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از وقوع آتش سوزی در عرصه جنگلی منطقه مارقوش ماکلوان خبر داد و گفت: با تلاش های انجام شده آتش مهار شد.
فرماندار رشت در خصوص بازگشت علوی به شهرداری رشت:

تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده/تابع قانون هستیم

فرماندار شهرستان رشت با تاکید براینکه در موضوع رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ادامه فعالیت شهردار رشت همه تابع قانون هستیم، گفت: تاکنون از سوی دیوان عدالت اداری رایی در این رابطه به فرمانداری ابلاغ نشده است.