گیلان

رئیس شورای شهر انزلی در سی و نهمین جلسه علنی شورا:

خلاهای قانونی بسیاری از حقوقات شهرداری را ضایع کرده است

سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندر انزلی با حضور اعضای شورای شهر، شهردار و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک بندر انزلی در ساختمان شورای این شهر برگزار شد.
فرمانده هنگ مرزی آستارا:

مرزهای آستارا برای متجاوزین ناامن است

فرمانده هنگ مرزی آستارا گفت: تامین نظم و امنیت مرزی، کنترل و مراقبت از مرزهای کشور جزو وظایف نیروهای مرزبانی است که مقتدرانه در این منطقه مرزنشین کشور انجام می شود.
مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه استان:

لیگ والیبال بانوان در گیلان راه اندازی می شود

مسئول سازمان تربیت‌بدنی و ورزش سپاه استان گیلان گفت: در حوزه حمایت از تیم‌های ورزشی بانوان کم‌کاری بسیاری صورت گرفته و باید بپذیریم که تاکنون این حمایت‌ها بیشتر از تیم‌های ورزشی آقایان انجام شده است.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس گفت: دولت باید با همه عوامل دخیل در ایجاد این مشکلات چه عوامل دولت پیشین که هنوز در دولت سیزدهم فعالیت می‌کنند و چه منسوبین جدید که در اصلاح اقتصادی به دولت اطلاعات نادرست دادند، برخورد شدید داشته باشد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان اعلام کرد: با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور، پروژه مبارزه با گیاه مهاجم سنبل آبی در تالاب انزلی از هفته آینده آغاز می شود.

لیگ یک فوتبال کشور در ایستگاه پایانی:

مردم فوتبال دوست انزلی در انتظار جشن خیابانی

ملوان بندر انزلی پس از مسجل کردن صعود خود به لیگ برتر فوتبال، امروز در شهر انزلی تلاش می کنند تا با پیروزی در برابر حریف خود، قهرمانی لیگ دسته یک کشور را همراه با هواداران خود جشن بگیرند.
استاندار گیلان با تاکید بر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح استان به فرمانداران و مسئولان شهری یاداور شد تا قبل از ورود دستگاه قضائی، خودشان با متخلفین ساختمانی برخورد های لازم را انجام دهند.
با حضور اعضای کارگروه حفظ حقوق بیت المال در بندرانزلی صورت گرفت:

بازدید از سواحل و تالاب بین المللی انزلی

اعضای کارگروه حفظ حقوق بیت المال با حضور در شهر بندرانزلی از نزدیک شاهد آخرین تغیرات در حاشیه سواحل و تالاب انزلی بودند.
گام بلند ملوان در روز توقف مس کرمان:

قوهای سپید انزلی یک گام تا خلق شاهکار

با تساوی مس کرمان در برابر پارس جنوبی جم، ملوان بندر انزلی با برد مقابل شاهین شهرداری بوشهر صدر جدول لیگ یک را تصاحب کرد.
عضو شورای اسلامی شهر انزلی در پاسخ به پیشنهاد پرسون وعده داد:

پیگیری نامگذاری یک خیابان به نام ملوان در شهر انزلی

عضو شورای اسلامی شهر انزلی در پاسخ پیشنهاد پرسون در خصوص نامگذاری یک خیابان در این شهر به نام ملوان، وعده داد موضوع را در شورای شهر و کمیته نامگذاری پیگیری کند.
برنامه مسابقات تیم های فوتبال استان در لیگ یک:

ملوان به دنبال صدر جدول، شهرداری بندرآستارا به دنبال پیروزی

ملوان بندر انزلی در هفته سی و سوم مسابقات لیگ دسته یک در حالی امروز به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر می روند که امیدوارند با امتیاز از دست دادن تیم مس کرمان، صدر جدول را تصاحب کنند.
دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

طرح انتخاب شهردار توسط مردم در پارلمان بررسی می شود

دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: الگوی نادرست انتخاب شهردار می تواند با بررسی های بیشتر و دقیق مجلس، به انتخاب شهردار توسط مردم تغیر پیدا کند.