گیلان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نرخ بیکاری بهار امسال نسبت به بهار ۱۴۰۱ یک درصد کاهش پیدا کرده است، گفت: همچنین شاهد افزایش نرخ اشتغال مستمر، اشتغال تحصیلکرده ها و اشتغال بانوان و کاهش نرخ بیکاری هستیم.
رضا ثقتی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از کار برکنار شد و عبدالرضا علی پناه به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان منصوب شد.
معاون سازمان بنادر عنوان کرد؛

چمخاله؛ در مسیر قطب گردشگری دریایی کشور

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بندر چمخاله با توجه به زیرساخت‌های موجود می تواند قطب گردشگری دریایی کشور شود.
مدیرکل میراث فرهنگی گیلان، با بیان اینکه در راستای برگزاری نخستین همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری در گیلان ۲۰۰ فرصت سرمایه گذاری در میراث طبیعی و بناهای تاریخی را احصا کردیم، گفت: در این بخش ۶۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اجراست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در حاشیه بازدید از دو واحد صنعتی استان به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: ۸۵ هزار نفر نیروی انسانی در واحدهای صنعتی استان مشغول فعالیت هستند.
رئیس آتش نشانی رشت از وقوع آتش سوزی در یک فروشگاه اسباب بازی فروشی در بازار رشت خبر داد و گفت: عملیات مهار و اطفای آتش سوزی در این فروشگاه اسباب بازی فروشی سه ساعت به طول انجامید.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خبر داد؛

دریافت کد رهگیری شخصی برای استفاده از خدمات درمانی

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان گفت: بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی از طریق کد رهگیری شخصی تا ۱۵ اسفندماه به سامانه تامین اجتماعی  es.tamin.ir مراجعه کنند.