گیلان

فرمانده سپاه گیلان از ساخت یادمان سردار شهید «محمد علی حق‌بین» فرمانده جبهه مقاومت و فاتح نبل و الزهرا در لنگرود خبر داد و گفت: به ‌تعبیر رهبر معظم انقلاب، شهدا امامزادگان عشق هستند و باید خاطره، ایثار و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را زنده بداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

تعطیلی تمام مدارس گیلان تا پایان هفته

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه به منظور صرفه جویی در مصرف گاز تمام مدارس استان تا پایان هفته تعطیل است، گفت: تغییر زمان امتحانات اطلاع داده می شود.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فومن از وقوع آتش سوزی در عرصه جنگلی منطقه مارقوش ماکلوان خبر داد و گفت: با تلاش های انجام شده آتش مهار شد.
فرماندار رشت در خصوص بازگشت علوی به شهرداری رشت:

تا این لحظه چیزی به ما ابلاغ نشده/تابع قانون هستیم

فرماندار شهرستان رشت با تاکید براینکه در موضوع رای دیوان عدالت اداری مبنی بر ادامه فعالیت شهردار رشت همه تابع قانون هستیم، گفت: تاکنون از سوی دیوان عدالت اداری رایی در این رابطه به فرمانداری ابلاغ نشده است.
سازمان بازرسی در نامه ای به وزیر جهاد کشاورزی:

مقابله با هجوم آفات در جنگل های هیرکانی به صورت جدی مدنظر باشد

سازمان بازرسی کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تهیه فوری دستورالعمل جامع مدیریت مبارزه با آفات در مناطق جنگلی هیرکانی متناسب با بیولوژی آن‌ها با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری، مؤسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع شد.
مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی:

از لحاظ رفتاری بیرون زمین به ملوان ظلم شد

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه به نظر من در هفته‌های اخیر و از ابتدای فصل در لیگ برتر رفتار سازمان لیگ با تیم ملوان رفتار مناسبی نبود، گفت: این رفتار درشان مردم انزلی و باشگاه ملوان نیست و در تمام شهرها اتفاقاتی می‌بینیم و وقتی یک ناظری می‌آید، تمام قوانین دنیا را میخواهد برای ملوان و انزلی پیاده کند.