کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت توسعه آب و نیروی ایران عنوان کرد: تاکنون10هزار میلیارد تومان اعتبار برای احداث سد و نیروگاه سد چم شیر در گچساران هزینه شده و برای تکمیل آن نیاز به 200میلیارد تومان دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف و ضبط کالا‌های قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و۲۰۰میلیون ریال درمحور دیلم به گچساران خبر داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اختصاص ۳۶۵ میلیارد تومان به سد تنگ سرخ

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از موافقت دولت با تامین و پرداخت ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه احداث سد تنگ سرخ خبر داد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد:

۶۰۰ آبگرمکن خورشیدی در استان نصب می شود

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی برای تامین و نصب ۶۰۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای این استان انجام شد.
معاون دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:

گروه مجرمین فعال در فضای مجازی دستگیر شدند

معاون فضای مجازی و رسانه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری گروه دو نفره مجرمین فعال در فضای مجازی خبر داد.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

۶ باشگاه ورزشی متخلف پلمب شد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از پلمپ ۶ باشگاه ورزشی متخلف استان که مسائل بهداشتی در زمینه بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند، خبر داد.
با مصوبه مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد:

گاز جایگاه های سی ان جی در کهگیلویه و بویراحمد وصل شد

روز دوشنبه هفته جاری به یکباره گاز مراکز عرضه سوخت طبیعی شهر یاسوج بدون اطلاع قبلی با هدف استاندارد سازی قطع شد اما به دلیل نیاز مردم در این شرایط کرونایی و با مصوبه مسئولان استان، گاز جایگاه ها وصل شد و مردم قبل از ظهر روز سه شنبه با سهولت در صف های سی ان جی ها قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

دستگیری سارقان کارخانه صنعتی گچساران

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارق کارخانه صنعتی در شهرستان گچساران خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

دستگیری سارقان حرفه ای منازل و اماکن خصوصی در یاسوج

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری ۲ نفر سارق حرفه‌ای منازل و اماکن خصوصی با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت در شهرستان بویراحمد خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

انسداد راه‌های روستای در کهگیلویه و بویراحمد/ ریزش سقف ۳منزل مسکونی

مدیرکل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق گزارشات ارسالی تاکنون طی بارش های اخیر راه‌های برخی روستایی شهرستانهای بویراحمد، گچساران و کهگیلویه مسدود شدند.
رئیس هیأت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

دعوت هندبالیست های کهگیلویه و بویراحمد به تیم ملی

رئیس هیأت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ عضو کادر فنی و چهار بازیکن پسر رده سنی نوجوانان تیم فرازبام خاییز دهدشت به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
رئیس دادگاه عمومی مارگون گفت: در راستای مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از ازدحام جمعیتی در برنامه های عروسی و عزاداری در یکی از روستاهای شهرستان مارگون، با دستور قضایی، داماد بازداشت شد.