مدیرعامل گروه مالی سپهر از مناطق زلزله زده سی سخت بازدید کرد+ عکس

دکتر غریب پور در سفر به مناطق زلزله زده سی سخت برای رفع شدن هرچه سریعتر مشکلات مردم ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه با جمعی از مسئولین این شهرستان به گفتگو پرداخت.

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات با همراهی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار دنا، مدیرعامل بانک صادرات استان و دیگر مسئولان اجرایی استان و شهرستان دنا ضمن بازدید از منازل آسیب دیده این شهر به گفتگو با مردم سی سخت پرداخت.

دکتر غریب پور در ابتدای صحبت خود با اشاره به اینکه سی‌سخت شهری افسانه ای، خوش نام و آوازه و دارای مردمانی با فرهنگ است اظهار داشت: همین که در این چند روز پس از وقوع زلزله در این شهر سرقت نداشتیم خود نشان خوبی از همراهی خوب مردم و دلسوزی آنها با یکدیگر و البته جای تقدیر از مسئولان دارد.
مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات افزود: رخداد تلخ سقوط هواپیمای یاسوج را همه در ذهن داریم، با جست‌و‌جوی ساده در خبرها، تصاویر و فیلم های متعددی از کمک مردم این خطه در آن زمان را میتوانیم بیینیم، در زلزله شدید یاسوج مردم دنا در کمک به همنوع بسیار عالی درخشیدند و الان نوبت دیگران و سایر مردم ایران بود که این مردم نجیب را همراهی کنند و انصافاً چنین هم شد.
وی در ادامه صحت های خود گفت: جای خوشبختی فراوان است که هیچکس در این زلزله فوت نشد اگرچه دل همه ما از زلزله سی‌سخت و رنج مردمش ناراحت شد اما از آن طرف سالم ماندن مردم باعث تسکین آلام شده است.

دکترغریب پور با تشکر از دکتر صیدی مدیرعامل بانک صادارت ادامه داد: ایشان اگرچه مستمراً پیگیر وضعیت مردم زلزله‌زده سی‌سخت بودند اما به واسطه برخی مشغله ها علیرغم میل باطنی نتوانستند امروز در جمع ما باشند، بانک صادرات هم در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به زودی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد راه های همکاری و کمک به مردم را بررسی و عملیاتی می کند.

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات ضمن تقدیر از استاندار و مسولان منطقه، تصریح کرد: حجم خرابی بالا است، بیش از ۲۰۰۰ واحد ساختمانی دچار خرابی کلی و جزیی شده است، هم باید حمایت جدی دولت باشد، هم ما و دیگران، باید دست به دست هم و با همراهی یکدیگر با یاری خداوند کاری کنیم که مردم در فرصت خوبی که بهار و تابستان پیش رو داریم منازل خود را ایمن بسازند و تکمیل کنند.

246034

مطالب مرتبط