مراسم تودیع معارفه:

آئین معارفه رییس جدید دادگستری روانسر انجام شد

روز دوشنبه در نشستی با حضور جمعی از مقامات محلی«یحیی نجفی» به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان روانسر معرفی شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمانشاه در این مراسم گفت: احقاق حق، اقامه عدل و عدالت، مردمداری و خدمت رسانی مهمترین رسالت دستگاه قضایی است.

خلیل یزدانی افزود: تسهیل در کار مردم به ویژه رفع موانع تولید و توجه به اشتغال از جمله اموری است که قوه قضاییه برای آن تلاش می کند.

وی تصریح کرد: باید با بهره گیری از سایر ظرفیت ها، مشکلات مردم را قبل از ورود به محاکم قضایی خاتمه داد.

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از اولویت های دستگاه قضا توجه به حبس زدایی است چرا که زندان جای ورود هر فردی نیست.

یزدانی اضافه کرد: انتقال محکومین به زندان ها فقط با هدف اصلاح صورت می گیرد و هرچه زندان ها خلوت تر باشد زمینه اصلاح فراهم می شود.


بیشتر بخوانید؛

امسال بیش از ۳۰۰ هزار تن محصولات باغی در استان کرمانشاه تولید شد

بهره برداری از یازده طرح صنعتی تا پایان سال جاری در استان


فرماندار شهرستان روانسر نیز گفت: با همراهی مردم و همدلی مسوولین شهرستان به ویژه اعضای شورای تامین، امنیت قابل قبولی در این شهرستان حاکم است.

سعدی مصطفی زاده افزود: در روانسر مشکل و دغدغه امنیتی نداریم و برای کنترل آسیب های اجتماعی نیاز دارد با انسجام بیشتری ورود کنیم.

وی ادامه داد: در اتفاقات اخیر که در روزهای گذشته در کرمانشاه اتفاق افتاد، نهادهای نظامی و امنیتی و به ویژه دستگاه قضایی هوشمندانه و بسیار خوب عمل کردند که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار روانسر گفت: دستگاه قضایی ثابت کرد در برخورد با این گونه متخلفین هیچ اغماضی ندارد.

ماموستا ملا محمدمحمدی امام جمعه روانسر نیز گفت: با خدمت صادقانه و تکریم ارباب رجوع، زمینه رضایتمندی مردم و اعتلای انقلاب را فراهم کنیم.

در پایان این نشست از خدمات فرهاد علیخانی رییس پیشین دادگستری روانسر قدردانی و یحیی نجفی به عنوان رییس جدید دستگاه قضا این شهرستان معرفی شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.

225215