استاندار کرمانشاه:

پرستاران فداکار قهرمانان امروز هستند / تشکر تاریخ از پرستاران تا ابد ماندگار خواهد بود

استاندار کرمانشاه با اشاره به فداکاری حضرت زینب (س) قهرمان دشت کربلا، پرستاران این فرشتگان سفید پوش را قهرمان دشت امروز دانست و افزود: مردم ایران برای آدمهای فداکار ارزش زیادی قائل هستند و تاریخ همیشه افراد اثر گذار در جامعه را نقد و ثبت کرده است

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه امروز چهار شنبه در مراسم تقدیر از پرستاران استان، که در سالن شهدای دولت که با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، خانواده های شهدای پرستار که براثر بیماری کرونا به فیض شهادت نائل آمدند، و کادر درمان و پرستاران برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: من در مقابل همه پرستاران سر تعظیم فرو می آورم.

بازوند با اشاره به فداکاری حضرت زینب (س) قهرمان دشت کربلا، پرستاران این فرشتگان سفید پوش را قهرمان دشت امروز دانست و افزود: مردم ایران برای آدمهای فداکار ارزش زیادی قائل هستند و تاریخ همیشه افراد اثر گذار در جامعه را نقد و ثبت کرده است، و فداکاری شما عزیزان در پرستاری از بیماران کرونا با توجه به اینکه تمام زحمتشان به جهت نبود همراه دوش شما بوده تشکر ویژه دارد.


بیشتر بخوانید؛

بیماری کرونا نقش پر رنگ و از خودگذشتگی پرستاران را نشان داد

آئین تجلیل از پرستاران استان کرمانشاه و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت


استاندار تاکید کرد: تاریخ اتفاق سال ۱۳۹۹ را به تصویر می کشد و این تشکر تاریخ از پرستاران تا ابد ماندگار خواهد بود، امروز کار پرستار مانند میدان مین است که مجروهین را مداوا می کند و استرس گرفتار شدن خودشان را نیز دارند.

مدیریت ارشد استان خطاب به پرستاران گفت: شما به پروتکل‌های بهداشتی عمل می کنید، ما حرفش را میزنیم، الگوی میدان عمل شماست. رعایت پروتکلهای بهداشتی مردم در اثر گذاری اقدام عملی شما است،

استاندار کرمانشاه گفت: از اول اسفند ۹۸ تا امروز روز شماست، هر روز مردم شاهد ایثارگری شما بوده اند، شما مانند حضرت زینب (س) به عنوان راویان کرونا معرفی خواهید شد.

بازوند با اشاره به اینکه طی سه سال مدیریت خودش این یکی از بهترین جلسه هایی است که برگزار شده، گفت: در این جلسه ایثار، ازخود گذشتگی، سلامتی، تن درستی و در عین حال غم هایی هم در این جلسه بود، شما جان خود را به خاطر هم استانیها به خطر انداختید، مطمئن باشید مردم قدردان زحمات شما هستند.

مهین رحمانی- استان کرمانشاه

225524