کرمانشاه

مردان و زنان غیور استان کرمانشاه با همت خود در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی و منافقین شجاعانه ایستادند و در مسائل گوناگون عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند. لذا مردم استانی که جنگ در آن آغاز و به پایان رسید و خسارت های مالی و جانی که جنگ بر مردمان این دیار وارد کرد حق آنان است که به مطالبات آنان رسیدگی شود.

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: پیگیری، صدور و اجرای احکام باید با تدبیر همراه باشد، دستگاه قضایی باید مانند پدری مهربان عمل کند، که اگر فردی به او ستم شده به دستگاه قضا به عنوان یک عدلیه و پناهگاه اعتماد کند و به حق و حقوقش رسیدگی شود. 

رئیس کل دادگستری کرمانشاه با اشاره به ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی در بخش کیفری و حقوقی عنوان کرد: در بنگاه‌های مشاور املاک اگر قراردادها به درستی تنظیم شود شاهد کاهش عمده‌ پرونده های حقوقی و کیفری خواهیم بود.

در شورای ادارای کرمانشاه که با حضور رییس قوه قضایه تشکیل شد تاکید شد؛

افزایش صادرات در کرمانشاه نیازمند توسه زیر ساخت ها است

استاندار کرمانشاه گفت: ۵۰ درصد صادرات کشور به عراق از استان کرمانشاه انجام می شود و با وجود شیوع کرونا روزانه حدود ۲ هزار کامیون از مرز پرویزخان کرمانشاه رفت و آمد می کنند.
مردان و زنان غیور استان کرمانشاه با همت خود در دوران هشت سال دفاع مقدس در مقابله با دشمن بعثی و منافقین شجاعانه ایستادند و در مسائل گوناگون عملکرد درخشانی از خود به جا گذاشته‌اند.
سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد کرمانشاه:

نیمسال دوم کلاسها حضوری برگزار می شود

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی واحد کرمانشاه از حضوری بودن کلاسهای عملی در نیمسال دوم سال جاری خبر داد و افزود: کلاس‌های عملی این دانشگاه تا ابتدا آذر ماه به شکل مجازی برگزار شده و از آن به بعد کلاسهای عملی به صورت حضوری برگزار می شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:

داغ شهادت سردار سلیمانی هیچگاه فراموش نمی شود/ انتقام همیشه باقی است

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه شهید سلیمانی را مایه عزت، افتخار و بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: داغ شهادت سردار سلیمانی هیچگاه فراموش نمی شود و انتقام همیشه باقی است.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حرکت پشت سر ولایت رمز پیروزی ما خواهد بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: حرکت پشت سر مقام معظم رهبری، رمز پیروزی ما خواهد بود و نباید از مسیر ولایت منحرف شویم.

فرمانده قرارگاه غرب ارتش نیروهای مسلح را به وسعت جغرافیایی دنیا عنوان کرد و افزود: ارتشیان فقط نیروهای مسلح نیستند مردم مسلمان جهان با ارادت خاصی که به سردار دلها حاج قاسم سلیمانی داشتند ما همه آنها را جزء ارتش می دانیم.


دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: باتوجه به اینکه استفاده از وسائل و ابزار آلات قلیان، جدا از تاثیرات مصرف آن که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن و مستعد شدن بدن فرد برای ابتلاء به بیماری ها می شود، افزایش خطر ابتلاء به کرونا را در پی دارد، برای همین از پلیس نظارت بر اماکن استان می خواهیم تا اطلاع ثانوی فعالیت مراکز عرضه قلیان در استان متوقف شود.