فرماندارخبر داد؛

افتتاح بیمارستان ده تختخوابی در سنقر

با راه اندازی این مرکز، ظرفیت بیمارستان به ١١٨ تخت افزایش می‌یابد که با توجه به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا همچنین در راستای کاهش بار بخش‌های بستری در داخل بیمارستان این مرکز به بیماران مربوط به کرونا اختصاص داده می‌شود.
تصویر افتتاح بیمارستان ده تختخوابی در سنقر

به گزارش سایت خبری پرسون،فرماندار سنقر وکلیایی گفت: مرکز بستری موقت به منظور افزایش ظرفیت بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با ۱۰ تخت برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ که شرایط بهتری دارند، راه‌اندازی شد.

غلامرضا مرتضوی در بازدید از این مرکز و بیمارستان امام خمینی (ره) اظهار داشت: این مرکز شامل ۱۰ تخت بستری بیماران و اتاق cpr است که در محوطه بیمارستان به صورت مجزا تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت این بیمارستان با احتساب تمام بخش ها ١٠٨ تخت است، افزود: با راه اندازی این مرکز، ظرفیت بیمارستان به ١١٨ تخت افزایش می‌یابد که با توجه به افزایش بیماران مبتلا به ویروس کرونا همچنین در راستای کاهش بار بخش‌های بستری در داخل بیمارستان این مرکز به بیماران مربوط به کرونا اختصاص داده می‌شود.

مرتضوی ادامه داد: این مرکز بخاطر انجام درمان‌های اولیه برای بیماران با شرایط عمومی بهتر و همچنین بستری های ساعتی می‌تواند به صورت شبانه روزی به تعداد بیشتری از بیماران خدمات رسانی کند.

فرماندار سنقر وکلیایی اظهار امیدواری کرد با مشارکت مردم همچنین توجه جدی به رعایت سه اصل اساسی در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا از جمله زدن ماسک، شستشو مکرر دست ها و شرکت نکردن در تجمعات بتوانیم همچون گذشته شرایط شیوع بیماری را در شهرستان کنترل کنیم.
سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

منبع : ایرنا

282774

مطالب مرتبط