دومدال سهم کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی ازمسابقات جهانی؛

فرود حجتی و کیوان رستمی مدال های نقره و برنز به گردن آویختند

فرود حجتی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران بود که در اولین مسابقه حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد
تصویر فرود حجتی و کیوان رستمی مدال های نقره و برنز  به گردن آویختند

به گزارش سایت خبری پرسون ازکرمانشاه، کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در مسابقات جهانی ناشنوایان ترکیه موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز شدند تا سهم زیادی در نایب قهرمانی کشورمان داشته باشند.

فرود حجتی و کیوان رستمی کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان بودند که به ترتیب موفق به کسب مدال های نقره و برنز اوزان ۷۰ و ۶۱ کیلوگرم شدند.

فرود حجتی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم ایران بود که در اولین مسابقه حریف اوکراینی خود را ضربه فنی کرد. اما در دومین دیدار ۱۰ بر صفر برابر حریف ترکیه ای خود مغلوب شد.

وی در مسابقه سوم با ضربه فنی کشتی گیر قزاقستان را شکست داد اما دیدار بعدی را برابر کشتی گیر دیگری از ترکیه ۱۳ بر ۲ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

کیوان رستم آبادی دیگر کشتی گیر کرمانشاهی نماینده وزن ۶۱ کیلوگرم کشورمان بود که در مسابقه اول مقابل حریفی از کشور اوکراین با حساب ۱۰ بر ۰ پیروز شد اما در دومین مسابقه ۱۰ بر ۴ برابر کشتی گیر روسیه ای تن به شکست داد.

وی در دیدار بعدی خود با نتیجه ۱۷ بر ۷ برابر کشتی گیر ترک به برتری رسید اما در دیدار چهارم ۱۰ بر ۹ مغلوب حریف قزاقستانی شد.

رستم آبادی در دیدار آخر خود حریف آذربایجانی خود را ضربه فنی کرد و توانست به مدال برنز دست یافت.

در پایان مسابقات کشتی قهرمانی ناشنوایان جهان تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان کشورمان با کسب ۲ مدال طلا ، سه نقره و سه برنز بعد از ترکیه نایب قهرمان شد و قزاقستان هم مقام سوم را کسب کرد.

منبع: ایرنا

322566