مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه:

اجرای طرح ملی بیمه رایگان دهک‌های کم‌درآمد در استان/ 31 هزار نفر از روستاییان تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کرمانشاه، از بیمه شدن رایگان بیش از 31 هزار نفر از روستاییان و عشایر کم‌درآمد استان تاپایان سال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح تفاوت جنسیتی خیلی مطرح نیست و مشمولین این طرح از طریق نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی معرفی می‌شوند.
تصویر اجرای طرح ملی بیمه رایگان دهک‌های کم‌درآمد در استان/ 31 هزار نفر از روستاییان تحت پوشش بیمه رایگان قرار می‌گیرند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان کرمانشاه، محسن رشیدی‌‌اقدام مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه، با اشاره به اجرای طرح ملی بیمه رایگان دهک‌های کم‌درآمد استان به مناسبت روز ملی روستا، اظهار داشت: در این طرح قرار است تا پایان امسال ۳۱ هزار و ۳۳۱ نفر از روستائیان و عشایر کم درآمد استان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر بروند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تفاوت جنسیتی خیلی مطرح نیست، گفت: مشمولین این طرح از طریق نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی معرفی می‌شوند.

مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود مجموع بیمه شدگان استان با احتساب این ۳۱ هزار نفر در پایان سال به بالغ بر ۱۰۰ هزار خانوار برسد.

رشیدی‌اقدام گفت: در نیمه اول امسال موفق شدیم ۵ هزار و ۱۴۲ خانوار روستایی و عشایری استان را زیر پوشش بیمه ببریم و امیدواریم تا پایان سال این آمار را به ۱۶ هزار خانوار برسانیم.

وی ادامه داد: صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کرمانشاه قریب به سه هزار نفر مستمری‌بگیر دارد.

محسن رشیدی‌اقدام در پایان ابراز امیدواری کرد: تمام روستائیان و عشایر استان عضو این صندوق شده و از خدمات آن در دوران کهنسالی بهره‌مند شوند.

منبع: فارس

365177

مطالب مرتبط