اسامی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه اعلام شد

نتابج نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه که با مشارکت ۴۱.۴ درصد افراد واجد شرایط برگزار شد، اعلام گردید.
تصویر اسامی هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش سایت خبری پرسون، هیات اجرایی نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کرمانشاه، اسامی منتخبین این دوره از انتخابات را در رشته های مختلف بدین شرح اعلام کرد:

جواد اسفندیاری با هزار و ۴۵۹ رای، رامک حمیدی جو با ۸۱۰ رای، فرهاد حسن‌بیگی با ۷۹۹ رای، نورالدین زارعی با ۷۴۸ رای و مهرداد موحدنیا با ۷۴۱ رای به عنوان اعضای اصلی رشته عمران برگزیده شدند.

همچنین در این دوره از انتخابات مهرداد محبی به عنوان عضو علی البدل رشته عمران انتخاب شد.

در رشته نقشه برداری هم طیب حیدری با ۲ هزار رای و نریمان برازی جمور با کسب ۷۰۱ رای به ترتیب به عنوان عضو اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

محمد ملکی با کسب ۸۱۱ رای به عنوان عضو اصلی رشته ترافیک و کاوه کمالی با هزار و ۱۵۱ رای و فائزه طاهری سرمد با هزار و ۳۷ رای به عنوان عضو اصلی و نورالدین پیرخضری با ۷۳۹ رای به عنوان عضو علی البدل رشته معماری برگزیده شدند.

همچنین در این دوره از انتخابات سعید مرادی با کسب ۸۷۲ رای به عنوان عضو اصلی رشته شهرسازی انتخاب شد و در رشته تاسیسات برقی هم فرناز خامین همدانی با هزار و ۶۱ رای و علی اصغر همتی با هزار و ۱۶ رای به عنوان اعضای اصلی برگزیده شدند.

علی مراد مرادی مجد هم با کسب ۸۰۱ رای به عنوان عضو علی البدل رشته تاسیسات برقی برگزیده شد.

در رشته تاسیسات مکانیکی هم پیمان اسماعیلی با هزار و ۲۲۶ رای و اکبر فرخی با کسب ۸۸۹ رای به ترتیب به عنوان اعضای اصلی و علی البدل برگزیده شدند.

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمانشاه در سال ۱۳۶۹ تاسیس و با تعداد ۱۲ هزار عضو در هفت رشته و ۴۸ پرسنل در حال خدمات رسانی است.
طی چند سال گذشته دفاتر نمایندگی این سازمان در شهرستانهای پاوه، سنقروکلیایی، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، هرسین، کنگاور، صحنه، اسلام آباد، گیلانغرب، کرند غرب و قصرشیرین تاسیس شده است.

مهمترین فعالیت سازمان در هفت رشته معماری، شهرسازی، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، نقشه برداری و ترافیک با هدف تقویت و توسعه فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در معماری و شهرسازی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر حسن اجرای خدمات، وضع مقررات ملی ساختمان به منظور اطمینان از ایمنی، بهداشت، بهره دهی مناسب، آسایش و صرفه اقتصادی و اجرا و کنترل آن در جهت حمایت از مردم به عنوان بهره برداران ساختمان‌ها و فضای شهری و ابنیه، حفظ و افزایش بهره وری منابع انرژی و سرمایه های ملی، جلب مشارکت حرفه ای مهندسان، صاحبان حرفه ها و صنوف ساختمان در تهیه و اجرای طرح‌های توسعه و آبادانی کشور تشکیل شده است.

363028