کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خبر داد؛

کاهش ۳۰ درصدی تولید خرما در قصر شیرین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قصرشیرین از کاهش ۳۰ درصدی تولید خرما در این شهرستان در پی خشکسالی خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کرمانشاه خبر داد؛

تسهیلات یک میلیاردی برای طرح های فناورانه

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای حمایت از فعالان حقیقی و حقوقی بخش آی‌سی‌تی برنامه‌های حمایتی را از طریق سامانه توان آفرین ارائه داده است.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه خبر داد؛

خبر نهایی ثبت جهانی اورامانات در نشست سالیانه یونسکو

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه از پایان انتظار برای خبر نهایی ثبت جهانی اورامانات در نشست سالیانه یونسکو خبر داد.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

عملیات مرصاد برای ایران برکات فراوانی داشت

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: عزت و سربلندی حاصل از عملیات مرصاد برای جمهوری اسلامی ایران برکات فراوانی داشت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

احتمال بازگشت خاموشی‌ ها وجود دارد

به علت بالا رفتن بار بیش از حد از طریق مدیریت شبکه به تمام شرکت‌های توزیع و شرکت‌های برق منطقه‌ای اعلام شده که حتما باید مدیریت بار اضطراری داشته باشند
محمدصادق تنهایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان صحنه:

نگذاریم باغ شهر کرمانشاه از دست برود

برای آبیاری باغات شهرستان صحنه با استفاده از تانکر سیار تقاضای دو میلیارد تومان اعتباردرنظرگرفته شده که تاکنون هیچ اعتباری در این راستا در اختیار شهرستان قرار داده نشده است.
با اشاره به وجود آثار تاریخی، جاذبه های گردشگری و صنایع دستی متعدد در شهرستان هرسین، اظهارکرد: هرچند در بحث آثار تاریخی مجموعه جهانی بیستون و گنج دره یازده هزارساله را داریم، اما در بحث صنایع دستی نیز گلیم هرسین شهرتی جهانی دارد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق کرمانشاه:

هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با بیان اینکه هفته سختی از نظر مصرف برق پیش رو داریم، از مشترکین خواست در این هفته حتما صرفه‌جویی داشته باشند.
در خصوص تدابیر اندیشیده شده مبنی بر نظارت بر سلامت دام‌ها در عید قربان، اظهار داشت: همه ساله دامپزشکی براساس وظایفی که برعهده دارد، برنامه نظارت بر ذبح بهداشتی و شرعی دام در عید سعید قربان را در دستور کار قرار می‌دهد.
این کتیبه برای انتقال اطلاعات، حجم ویرانی‌ها و کار بزرگ ساخت و ساز بعد از این حادثه تلخ به نسل آینده، ماندگاری همراهی و همکاری مردم از سراسر کشور و حمایت دولت در بازسازی ساخته می‌شود.
مرکز بیا بازی در پی انعقاد قرارداد مشارکتی با کانون پرورش فکری استان برای راه اندازی مرکز سرگرمی های فناورانه و بازی های خلاقانه شناختی در کرمانشاه راه اندازی شده است.
همه دستگاه های اجرایی موظفند با تمامی ظرفیت و امکانات به نیروی انتظامی کمک کنند تا زمینه و امکان سرقت در جامعه محدود شود و این آمار به کمترین میزان ممکن برسد.
استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم رعایت مناسب پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌های اجتماعی، اظهار داشت: از مردم انتظار داریم از شرکت در مراسم عزا و عروسی و حضور در اجتماعات شلوغ به شدت اجتناب کنند.
سرهنگ علی کسانی گفت : با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 95 درصد از جرائم سایبری کشف شده است اظهار داشت: در سال گذشته بیش از چهار میلیارد تومان به حساب شکات و مال‌باختگان عودت داده شد.