نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در ناوگان اتوبوس‌رانی قم برگزار می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم با تأکید و توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در جهت ارتقاء فرهنگ دینی جوانان قمی گفت: اکران سری نمایشگاهی به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت(س) حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت در ناوگان اتوبوس‌رانی اجرا شد.
تصویر نمایشگاه عفاف و حجاب همزمان با دهه کرامت در ناوگان اتوبوس‌رانی قم برگزار می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون از قم، عباس ذاکریان با تأکید بر اهمیت توجه به مسائل فرهنگی در همه حوزه‌ها اظهار داشت: توجه به مسائل فرهنگی و ترویج شعائر دینی باید در صدر برنامه‌های همه ارگان‌ها قرار گیرد.

وی یکی از دغدغه‌های معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم را استفاده از فرصت‌های ممکن برای ارتقای فرهنگ دینی و فرهنگ شهروندی دانست و افزود: باید با نگاهی به‌روز، نسل جوان را به رعایت شعائر دینی دعوت کرد و هنر، مهم‌ترین و بهترین ابزار برای رسیدن به این هدف است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم، ناوگان اتوبوس‌رانی را با توجه به فراوانی مخاطبانش بستری مناسب برای ارائه کارهای هنری عنوان و اذعان کرد: باید به اتوبوس‌ها به‌عنوان نمایشگاه‌هایی سیار بیشتر توجه کرد و کارکرد آن‌ها را فراتر از تبلیغات کالا دید.

وی از برگزاری نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب در ناوگان اتوبوس‌رانی خبر داد و تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف طراحی‌شده است و از فضای اتوبوس‌ها برای اکران آن استفاده می‌شود.

ذاکریان ادامه داد: اکران سری نمایشگاهی به مناسبت میلاد باسعادت کریمه اهل‌بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و دهه کرامت با شعار و هشتگ حیات معصومانه زیست عفیفانه در ناوگان اتوبوس‌رانی آغازشده و تا پایان دهه کرامت ادامه دارد.

وی در پایان با اشاره دوباره بر توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در ارتقاء فرهنگ دینی جوانان قمی تأکید کرد: باید همه ارگان‌ها نسبت به این موضوع احساس مسئولیت کنند و برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های حوزه کاری خود برنامه‌ریزی داشته باشند.

منبع: ایسنا

305678