قزوین

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان تاکستان؛

کاهش جرائم خشن درشهرستان تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب تاکستان از کاهش ۵۱ درصدی جرائم خشن در این شهرستان خبر داد.
امام جمعه قزوین عنوان کرد: بسیج کشاورزی یعنی مطالبه آنچه رهبری در این حوزه انتظار دارند، باید رصد کنیم که قرار گرفتن در مسئولیت‌ها بر اساس رفاقت‌هاست یا توانمندی ها و چرا برخی زمین‌های مرغوب کشاورزی مورد تعرض و تغییر کاربری قرار گرفته!
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: در اجراء و احیای حقوق عامه سه وظیفه عمل به وظایف در راستای احیای حقوق عامه، صیانت از حقوق عامه و نظارت و پیگیری بر متعرضان حقوق عامه بر عهده دستگاه های اجرایی گذاشته شده و چنانچه سازمانهای متولی امر به وظیفه شان در این حوزه عمل نکنند، دستگاه قضا بدون اغماض برخورد خواهد کرد.
معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: با تغییر رویکرد در کمیته جرائم راهنمایی و رانندگی استان از این به بعد جرائم رانندگان هم‌استانی برای رفع نقاط حادثه‌خیز برون‌شهری هزینه می‌شود.
معاون بارزسی سازمان صعنت، معدن وتجارت استان قزوین:

۷۱ پرونده تخلف صنفی برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین تشکیل شده است

کبیری، معاون بارزسی سازمان صعنت ومعدن وتجارت استان قزوین گفت: امسال ۷۱ پرونده تخلف برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای قزوین از قبیل تخفیف‌های غیرواقعی و صوری تشکیل و به تعزیرات ارسال شده است.




سه‌شنبه ۷ بهمن، اسامی برترین‌ها را سایت جهانی فوتسال پلنت اعلام کرد که تعدادی از ایرانی‌ها من جمله خانم فاطمه اعتدادی از شهر الوند استان قزوین در میان نفرات برتر بخش‌های مختلف قرار گرفتند.
محمد قاسمی دادستان قزوین به نقش اقتصاد در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و تاکید کرد: اگر اشتغال و معیشت مردم تامین شود، بدون شک بسیاری از مشکلات که گریبان‌گیر افراد و خانواده ها است، کاهش می یابد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین از برگزاری برنامه های فرهنگی متنوع این اداره کل در ایام بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: اگر بتوانیم در توسعه اقتصاد از دانش بومی نخبگان و فناوران داخلی استفاده کنیم و زمینه‌های پیوند صنعت و دانشگاه را تقویت کنیم، شاهد رشد روز افزون اقتصادی و به همان نسبت کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی خواهیم بود.
آیین افتتاح هم‌زمان بیست چهار مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسولان استانی در مرکز خصوصی نور امید اقبالیه قزوین انجام گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

حضور حداکثری نیروی انتظامی نیازمند حمایت فرمانداران است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین، با بیان این که از ظرفیت گشت‌های رضویون در برقراری امنیت بیشتر می‌توان استفاده کرد،نیروی انتظامی را نماد نظم و امنیت داخلی دانست.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان قزوین با بیان شرایط شرکت و تنوع رشته های جشنواره زن و مهارت از همکاری استانداری و شهرداری قزوین با اهداف فرهنگی در این جشنواره خبر داد.
رییس دادگستری شهرستان در آیین تکریم و معارفه شهردار:

نظارت قضایی و امنیتی بر شهرداری و شورای شهر الوند افزایش می یابد

رییس دادگستری شهرستان البرز در خصوص پیگیری حقوق عامه بیان کرد: دیگر حواشی ناخوشایند از مجموعه مدیریتی شهر الوند پذیرفته نیست و جلسات تخصصی شورا و شهرداری باید به صورت ماهیانه برگزار و نتایج آن به دستگاه های نظارتی گزارش شود.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ضمن بیان جزئیات کشف خودرو حامل اقلام قاچاق در آزادراه قزوین - زنجان از تشکیل و رسیدگی قریب به ۸۰۰۰ پرونده  تا پایان دی ماه سال جاری خبر داد.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین مطرح کرد؛

افزایش استفاده از فضای مجازی/ لزوم یادگیری سواد رسانه

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین عنوان کرد؛ برای در امان ماندن از آسیب های فضای مجازی لازم است خانواده‌ها مهارت زندگی در فضای مجازی را یاد بگیرند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه فرهنگی و هنری هم‌زمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان قزوین در گفت و گو با پرسون؛

ضرورت های استقرار پایدار راهور در اقبالیه/قول سردار

فرمانده انتظامی استان قزوین پس از افتتاح ایستگاه پلیس راهور اقبالیه، از دغدغه‌های اقبالیه ۶۳ هزار نفری برای استقرار پایدار نیروی راهور خبرداد و قول ماندگاری این نیرو در شهر، علی رغم نبود ساختار را داد.