قزوین



دادستان مرکز استان قزوین عنوان کرد؛ قوه قضاییه برای حل مشکلات حوزه صنعت و تولید به فرمان رهبری لبیک گفت و با همه نیرو برای تسهیل و رفع موانع تولید وارد شده و ریاست قوه قضاییه تابه حال بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های مختلفی را در این جهت صادر نموده و اجرای آن‌ها را در دستور کار استان‌ها قرار داده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان قزوین؛

وزارت صمت آماده حمایت از شرکت های توسعه گرا در مناطق محروم!

وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاح طرح توسعه گیربکس شش سرعته در شهر صنعتی البرز قزوین از آمادگی وزارت صمت در حمایت از شرکت های توسعه گرا در مناطق محروم گفت و با بیان سهم ۷۵ درصدی کشورهای همسایه از صادرات کشور در سال ۹۸ و سال جاری، بر اولویت مراودات تجاری با همسایگان تاکید کرد.
وارثی از شناسایی، جذب و حمایت کودکان کار و خانواده های آن ها به صورت ارایه خدمات مددکاری و تخصیص منابع مالی و شیوه های دیگر حمایتی به جهت کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.
منوچهر حبیبی معاون سیاسی وامنیتی استاندار  قزوین گفت: با توجه به اینکه نخستین قربانی کرونای انگلیسی اهل روستای حسین آباد آبیک بود، اهالی این روستا تا پایان هفته مجدد تست کرونا می‌دهند.
برای اولین بار در کشور صورت گرفت:

راه اندازی سامانه ارتباط تصویری شهروندان تاکستان

سامانه ارتباط تصویری شهروندان با دادستان تاکستان و سامانه دادرسی تمام الکترونیک در دادسرای این شهرستان با حضور رئیس کل دادگستری، امام جمعه و جمعی از مسئولین تاکستان افتتاح گردید.
معاون دادگستری کل استان قزوین خبر داد؛

آغاز به کار باجه خدمات الکترونیک قضایی در زندان بوئین زهرا

معاون دادگستری کل استان قزوین؛ تسهیل دسترسی به خدمات قضایی بخشی از هدف‌گذاری تعیین شده در راستای تحقق عدالت الکترونیک است که امروز ضمن افتتاح یکی دیگر از دفاتر خدمات قضایی، انتظار می رود راه اندازی بیشتر این دفاتر را شاهد باشیم.
کارگاه شیشه‌گرى فوتى و تراش ‌شیشه آذر کریستال هم‌زمان با ایام دهه فجر با حضور مدیر‌کل آموزش و ترویج معاونت صنایع‌دستى و هنرهاى سنتى کشور و معاون صنایع‌دستی قزوین روز یکشنبه ۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ به بهره‌بردارى رسید.

محمد قاسمی در آیین تحلیف اعضای جدید کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین عنوان کرد؛ تخلف یک کارشناس می تواند نگاه جامعه را نسبت به همه کارشناسان و در نتیجه دستگاه قضایی تحت الشعاع قرار دهد.
محمد قاسمی از حمایت و پشتیبانی قاطع دستگاه قضایی استان از گشت های محله محور بسیج خبرداد و در ارتباط با همین امر، معاونین دادستان عمومی و انقلاب قزوین از نحوه اجرای طرح گشت های محله محور رضویون و تورهای ایست و بازرسی سپاه بازدید کردند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین مطرح کرد؛

‍ لزوم هم افزایی همگانی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه

منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: در بحث خودکشی ها، آسیب ها باید شناسایی شود بستر های خودکشی را باید از بین ببریم و در این مسیر در دسترس نبودن دارو ها و ممنوعیت فروش قرص برنج از سوی عطاری ها باید با جدیت پیگیری شود.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین:

اعطا 51 تبلت به دانش آموزان قزوینی با صدور احکام جایگزین حبس

علی فولیان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت: بواسطه آراء صادره 51 عدد تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار تهیه و شرایطی فراهم گردید که این قشر از تحصیل بازنمانند.
معاون امور اقتصادی استاندار قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پرسون قزوین:

تخم مرغ با قیمت مصوب و شکر بسته بندی مصرف خانوار به میزان نیاز عرضه می شود

معاون امور اقتصادی استاندار قزوین درخصوص رفع مشکلات اخیر کمبود، بی ثباتی، افزایش و نا همسان بودن موجودی و قیمت کالاهای اساسی خبر داد؛ تخم مرغ با قیمت مصوب و شکر بسته بندی مصرف خانوار به میزان نیاز عرضه می شود و در مورد روغن نیز مساله کمبود حل شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛

۴۰۰ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین قلع و قمع شدند

فاطمه خمسه، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۴۰۰ بنای غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در زمین‌های کشاورزی قزوین قلع و قمع شده و اراضی تغییر کاربری داده شده به وضعیت سابق بازگشتند.
امام جمعه موقت تهران در شورای اداری استان قزوین؛

امروزاقتدار جمهوری اسلامی حافظ امنیت ملت مسلمان منطقه است

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران درشورای اداری استان قزوین گفت: با اقدامات رهبر معظم انقلاب در طول سه دهه گذشته، دشمنان از تعرض به جمهوری اسلامی ایران مأیوس شده اند.
سرپرست شوراهای حل اختلاف استان قزوین:

71 شعبه طلایه داران صلح و سازش در قزوین فعال می باشند

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به عملکرد شعبه طلایه داران گفت: از خرداد ماه سالجاری این شعب افتتاح شده اند که تاکنون 216 پرونده به آنها ارجاع و از این تعداد 21پرونده منجر به سازش شده و 54 پرونده نیز در حال رسیدگی است.