قزوین

معاون برنامه ریزی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور:

در تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده باید به شاخص‌های جنسیتی توجه شود

بهناز موحدی با اشاره به راه اندازی بخش استانی سامانه رصد و پایش امور زنان و خانواده عنوان کرد: شاخصهای متعددی در سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده مشخص شده است، وی تشریح کرد در تدوین سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده از سوی دستگاه‌های اجرایی، باید به شاخص‌های جنسیتی توجه شود.
در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان قزوین مطرح شد؛

آگاه ‌سازی، ضرورت دستگاه ها در برخورد با اعتیاد

استاندار قزوین در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان آگاهی بخشی توسط دستگاه ها را نیاز امروز ومقدمه کاهش مشکلات آینده دانست.
معاون اقتصادی استاندار قزوین خبر داد؛

بازگشت ۶۵ واحد صنعتی و کشاورزی به چرخه تولید

عیسی قبادی بیان کرد؛ در سال جهش تولید و با برگزاری جلسات متعدد و حمایت دستگاه های مختلف ، تعداد ۴۳ واحد غیر فعال صنعتی و همچنین ۲۲ واحد کشاورزی غیر فعال به چرخه تولید بازگشتند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین:

سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی پررنگ بود

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با بیان اینکه زنان به عنوان نیمی از جامعه اثرگذاری عمیقی در تحولات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی میهن ما داشته اند، تشریح کرد؛ بر همین اساس نقش و سهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر و بسیار پررنگ بوده است.
با تلاش سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

۶۰ هزار ماسک بین جامعه منتخب توزیع شد

سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی ضمن گرامی داشت ایام شهادت حضرت فاطمه(س) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش عنوان کرد: به مناسبت سالروز شهادت شهید الشهدای مقاومت ۶۰ هزار ماسک بین جامعه منتخب توزیع شد.
مدیر کل کتابخانه های عمومی استان قزوین:

شیوع بیماری کرونا مسیر تازه ای برای ارائه خدمات ایجاد کرد

فاطمه محمدبیگی ضمن ارائه گزارشی از تلاش مجموعه مرتبطان کتابخانه ها برای روشن نگه داشتن چراغ کتابخانه ها و جلوگیری از فراموشی کتاب و کتابخوانی و همچنین مشارکت و همراهی با رویدادهای اجتماعی در ایام کرونا، از تحول شیوه های خدمت رسانی خبر داد.
با دعوت دکتر فاطمه محمدبیگی و حضور " شارلی انویه تکیه " و همراهی مهندس رجب رحمانی بازدید از شرکت یاتاقان بوش بزرگترین تامین کننده شرکت های خودروساز داخلی و بررسی راه های گسترش همکاری بین استان های قزوین و آذربایجان غربی صورت پذیرفت.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت:

فتنه ۸۸ با دیگر فتنه ها کاملا متفاوت بود!

حجت السلام مهدی جو همزمان با سالگرد حماسه 9 دی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم به صورت خلاصه به تبیین تغییر نحوه مواجهه دشمن با انقلاب اسلامی در فتنه 88 ، پس از شکست در جنگ سخت و ورود به عرصه جنگ نرم و بهره بردن از تجربه و روشهای آزموده شده در سایر کشورها پرداختند .
همزمان با حضور وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی :

بازگشایی تله سی یژ قزوین پس از چهار سال تعطیلی

با حضور وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، تله سی یژ قزوین ، پس از چهار سال تعطیلی با رفع موانع و اشکالات مجددا"به چرخه خدمت بازگشت.
معاون اقتصادی استاندارخبر داد:

قیمت مرغ در استان قزوین به ایستگاه تعادل رسید

عیسی قبادی معاون اقتصادی استاندار قزوین ضمن توضیح درباره وضعیت مناسب توزیع نهاده های دامی، درباره متعادل شدن بازار و توزیع مرغ با قیمت 20 هزار و 400 تومانی در استان گفت.
حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی  امام جمعه فساد ستیز استان قزوین ضمن بیاناتی به مناسبت حماسه 9 دی در تبیین موضوع فتنه عنوان کرد: همیشه فتنه به اشکال مختلف وجود دارد بنابراین ما باید بصیرت و مطالعه، فرق بین دوست و دشمن را تشخیص دهیم.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین خبر داد :

مرگ خاموش پدر و پسر در خانه نیمه کاره ویلای در قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: پدر و پسری به علت گاز گرفتگی ناشی از روشن بودن موتور برق، جان خود را در ویلای نیمه کاره از دست دادند.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین عنوان کرد:

‍ بودجه شهرداری ها با مشارکت مردم و همراه شفافیت تدوین گردد!

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین با تاکید بر واقعی بسته شدن بودجه سالانه شهرداری‌ها افزود: بودجه شامل درامدها و هزینه ها باید به صورت روشن، واضح و برخوردار از شفافیت لازم باشد !
علیرغم شعارها و وجود قوانین موافق شفافیت؛

سایه ی سنگین مصالحه و سکوت بر سر  بودجه سال اقبالیه!

یادداشت/ بودجه ی سال شهر اقبالیه موافق سالیان گذشته بدون انتشار و ارایه ارقام و اعداد به عموم مردم و پژوهشگران و متخصصین مستقل ، پشت درهای بسته، تدوین می شود.
به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داد؛

قتل مادر توسط فرزندش در قزوین

پسری به علت اختلافات خانوادگی پس از درگیری با مادرش، وی را به قتل رساند.
مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ضمن توضیح مختصری درباره تاریخچه کانون پرورش فکری استان قزوین، فعالیت‌های این کانون در سال 1399، و عملکرد این مجموعه پویا و رو به رشد را بر شمرد.