قزوین

محمدقاسمی دادستان قزوین در چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان قزوین گفت: بیشترین ترک فعل ها که منجر به تضییع حقوق بیت المال می شود در حوزه محیط زیست،. منابع طبیعی و آب، اراضی ملی و زراعی است.
نشست مشورتی دهیاران شهرستان تاکستان با حضور علی قربانی معاون امور دهیاری سازمان شهرداری های کشور در سالن جلسات فرمانداری تاکستان در حال برگزاری است.

ابوالفضل مرادی مدیر کل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری قزوین در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان گفت: از ابتدای امسال ۷۱۰ فقره پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش ۳۸۴ میلیارد ریال در استان تشکیل شده که این رقم در مدت مشابه گذشته ۶۲۲ پرونده بوده است.
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قزوین بیان کرد؛ به زودی و با همت جوانان و دانشمندان ایرانی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن کرونا در دنیا تبدیل می‌شویم.
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب مطرح کرد؛

خرابی یک دستگاه پژو عامل ترافیک بزرگراه مدرس

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از خرابی و توقف یک دستگاه پژو در اتوبان مدرس و ایجاد ترافیک در این بزرگراه خبر داد.
هم اکنون ، برگزاری چهارمین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با ریاست رئیس کل دادگستری وبا حضور دادستان ومعاون امور عمرانی استانداری قزوین ومسئولین استانی در سالن جلسات دادسرای عمومی و انقلاب در حال برگزاری است.
این خبر تکمیل خواهد شد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین عنوان کرد؛

خدمت رسانی برای تحقق عدالت و پیشرفت

سرهنگ مهدی صادق پور اقدامات شاخص سال ١٣٩٩ سازمان بسیج سازندگی استان قزوین را در گفت و گویی با  خبرنگار پرسون در قزوین برشمرد.
پیکر پاک شهید رضا اسداللهی امروز ۲۵ دی ماه ساعت ۷:۳۰ دقیقه صبح پس از تشییع در مرقد مطهر امامزاده حسین علیه السلام شهر قزوین، ساعت ۹ صبح به روستای شید اصفهان منتقل و در آنجا تشییع و تدفین خواهد شد.
معاونت فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین؛

سومین جشنواره ادبی مهراب عاشقی برگزار می‌شود+پوستر دیجیتال

محمد رستمی عنوان کرد؛ سومین جشنواره ادبی محراب عاشقی با رویکرد تولید محتوا در بخش‌های شعر و داستان کوتاه با موضوع نماز و نیایش در فضای مجازی برگزار می شود.
‍ معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین؛

اعضای هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورا ها انتخاب شدند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار داشت: پیش نیازهای لازم برای برگزاری انتخابات و دوره های آموزشی در حال اجراست و اعضای هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا انتخاب شدند.
در گفت و گوی پرسون با معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین مطرح شد؛

قول مساعد مدیران برای حل مشکلات کشاورزان و دامداران اقبالیه

معاون امور عمرانی فرمانداری شهرستان قزوین عنوان کرد؛ مشکلات کشاورزان و دامداران در حوزه های تامین آب و نهاده های کشاورزی و اعتبار کارت شناسایی کشاورزان و دامداران شهر اقبالیه در جلسه اختصاصی بررسی و برای حل آن اقدام شد.
در پی سفر معصومه ابتکار به استان قزوین تعدادی از تشکل‌ها و سمن‌های فعال حوزه‌ی زنان و خانواده ضمن اعتراض به فراهم نشدن امکان بیان دیدگاه هایشان، با انتشار نامه ای سرخط انتقادات خود را نسبت به عملکرد معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور درخصوص عناوینی مانند تخصیص بودجه و سیاست‌های حمایت از زنان سرپرست خانوار و همچنین ازدواج جوانان ابراز کردند.