قزوین

حجت الاسلام و المسلمین قدرتی در ستاد انتخابات استان قزوین گفت: یک روز میدان مبارزه با دشمنان حضور در خیابان‌ها، تظاهرات علیه شاه و نبرد با دشمن بعثی بود و امروز بی گمان باید از آن به حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری در انتخابات تعبیر کرد.
مدیر عامل جمعیت هلال‌ احمر استان قزوین از استقرار حامیان سلامت جمعیت هلال احمر به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همزمان با برگزاری انتخابات در شعب اخذ رأی استان خبر داد.
در اقبالیه و قزوین؛

در و دیوار شهر، کثیف شد!

عدم جانمایی و تدارک محل نصب پوستر و تبلیغات کاغذی به اندازه کافی در شهرهای قزوین و اقبالیه علیرغم قابل پیش بینی بودن به عنوان معضلی جدی و علتی تخلف زا مطرح شده است که سیمای شهر رامخدوش کرده است و باید مورد مداقه قرار گیرد.
محمد قاسمی در تشریح این خبر گفت: انتخابات باید مظهر قانونمندی و اخلاق‌مداری باشد و بی تردید اقدامات خلاف قانون و بداخلاقی‌ها، زیبنده دست‌ اندرکاران امر انتخابات، بخصوص کاندیدا و طرفداران آنها در انتخابات شوراها نیست.
کاندیدای سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: وجود صنایع و شرکت‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان قزوین به‌هیچ‌وجه قابل پذیرش نیست و رونق اقتصادی و حل مشکل اشتغال در این استان نیازمند احیای کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی است.
محمد قاسمی در نشست هم‌اندیشی با نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، گفت: انتخابات مهمترین عامل تغییر معادلات جهانی است و بهترین عرصه‌ای است که مردم می توانند نقش خود در سرنوشت کشور را نشان دهند
رئیس کل دادگستری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نامزد های انتخابات ششمین دوره شورای شهر در کلیه شهرهای استان که برابر گزارش واصله اقدام به تبلیغات زودهنگام (خارج از موعد قانونی) کرده بودند احضار شدند و تذکرات لازم جهت رعایت قوانین، مقررات و حذف تبلیغات از کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی به آنان داده شد.
رییس کل دادگستری استان قزوین:

تقوا و تخصص در کنار هم لازمه کار کارشناسی است

رییس کل دادگستری استان قزوین،حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در مراسم اتیان سوگند کارشناسان رسمی جدید دادگستری استان حضور پیدا کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.
محمد قاسمی دادستان قزوین گفت: بعد از گذشت بیش از ۴۰سال از عمر انقلاب اسلامی، به طور میانگین هر دو سال یک انتخابات در کشور برگزار شده است و این نشان دهنده نقش مردم در تعیین مدیریت ارکان مختلف نظام و مردم‌سالاری است.
فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان به همه عوامل اجرایی در ستاد و شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق می شود.
رجبی، مدیرارتباطات سیارمخابرات منطقه قزوین با اشاره به توجه مخابرات منطقه به نقاط روستایی و نیازروزافزون مردم به سرویس‌های مخابراتی‌ درایام کرونا و لزوم بهره‌مندی هرچه‌ بیشتر انها گفت: ایستگاه تلفن همراه در روستای پررود وصفرین ازتوابع شهرستان قزوین باجمعیتی بالغ بر ۵۴۰نفر به تکنولوژی نسل سوم وچهارم ارتقاء پیداکرد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در نشست مسئولان قضایی با اعضا کانون وکلای استان قزوین ضمن اشاره به اینکه امر وکالت به عنوان یکی از دو بال فرشته عدالت است، اظهار داشت: نقش وکیل در اجرای عدالت بسیار با اهمیت است چراکه وکیل با ارائه ادله و مستندات می‌تواند قاضی و دستگاه قضایی را در کشف حقیقت یاری کند.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در همایش سیاست‌های نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری استان قزوین گفت: شورای نگهبان انقلاب اسلامی با محور قانون و شرع برای صیانت از آرای مردم و کشورتلاش می‌کند.
منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

در هر شعبه اخذ رای یک مراقب بهداشت مستقر شود

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان قزوین عنوان کرد: فراهم نمودن تمهیدات لازم به منظور شرکت حداکثری مردم عزیز، رسالت مهم تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات است.
از سوی کارگروه رصد فضای مجازی پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبیک صورت گرفت:

تذکر کتبی به 6 نامزد انتخاباتی در استان قزوین

سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک از تشکیل کارگروه رصد فضای مجازی در پیشگیری از وقوع تخلفات وجرائم انتخاباتی در شهرستان آبیک خبر داد
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین مطرح کرد؛

ضرورت فضاسازی انتخاباتی در سطح شهر

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای قزوین تاکید کرد : ضروریست شهرداری‌ها فضاسازی انتخاباتی در شهرها را جدی بگیرند تا در شور و نشاط شرکت در انتخابات، در مردم ایجاد شود
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین:

پیشگیری از وقوع جرم با به‌کارگیری فرهنگ

علی فولیان، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در نشستی از اهمیت به کارگیری فرهنگ در پیشگیری از وقوع جرم گفت.