قزوین

در راستای ابلاغیه شماره 645/4/59/ص مورخ 1/2/1403 معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین در خصوص بند واحد صورت‌ جلسه کمیسیون ماده پنج شهر اقبالیه مورخ 1402/11/28 در رابطه با سیاست و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله‌ای در بافت فرسوده ناکارآمد شهری،متن مصوبه جهت اطلاع عمومی به شرح زیر منتشر می‌گردد.
باید مدیریت مصرف انرژی به استان سپرده شود چراکه مدیریت برق در فصل گرم سال در استان های گرمسیر با استان های معتدل تر تفاوت دارد و استان قزوین می تواند این موضوع را به خوبی مدیریت کند.
تولید خودروهای هوشمند و الکترونیکی رویکرد دولت سیزدهم

وزیر صمت: باید در آینده فضایی بسازیم که خودروسازی عالم را جهت دهی کنیم

عباس علی آبادی با بیان رویکرد دولت سیزدهم در صنعت خودروسازی و در جریان افتتاح شرکت خودروسازی مانیان در شهرستان آبیک عنوان کرد: رویکرد دولت سیزدهم در حوزه خودروسازی با دولت‌های گذشته متفاوت بوده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین:

اربعین امسال با کارویژه غزه همراه باشد

کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: امسال اربعین باید به صورت ویژه به غزه بپردازیم و مجموع فعالیت‌های فرهنگی حوزه اربعین، اقامه عزای سیدالشهدا و محرم رنگ غزه و فلسطین بگیرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبر داد:

انجام عملیات بهسازی چشمه روستای حسین آباد دودانگه شهرستان تاکستان

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: با توجه به کمبود بارش ها و افت منابع آبی روستای حسین آباد دودانگه شهرستان تاکستان، پروژه عملیات تامین آب آشامیدنی در این روستا به اجرا در آمد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس:

دخالت در عزل و نصب در شأن نماینده مردم نیست

آبنوش، نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی دخالت نمایندگان در عزل و نصب ها را در شأن وظیفه نمایندگی ندانست و بر پیگیری امور مردم با بهره مندی از مشورت و هم فکری تاکید کرد.
آئین افتتاحیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، با شعار "نقش شهدای خدمت در حمایت از جبهه مقاومت" با محوریت تجلیل و تکریم مقام شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان و تبیین نقش این دو شهید سعید در حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت و ملت فلسطین همزمان با سالروز شهادت امام جواد ( ع) در دمشق پایتخت سوریه برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین:

اجرای قانون جوانی جمعیت، اقدام موفق دولت سیزدهم است

کاظمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین عنوان کرد: علی‌رغم اینکه در گذشته ساختار برخی از وزارتخانه‌ها، قوانین و آیین‌نامه‌ها بر مسئله کنترل جمیعت استوار بود، دولت سیزدهم گام بلندی در حوزه جمعیت برداشت که قابل تقدیر است.
رئیس دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) خیر داد:

امضای تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری در راستای تحقق شعار سال

دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره)، پارک علم و فناوری قزوین، پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای و سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان قزوین، بمنظور همکاری مشترک در راستای تحقق شعار سال، تفاهم‌نامه چهارجانبه همکاری منعقد کردند.
شنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می شود:

برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی

وهاب میزانی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: اعضای هیات اجرایی نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی استان قزوین از طریق ارائه رزومه و مصاحبه انتخاب می شوند.
نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی:

انتخابات مجلس نشان داد سطح عملکردمان باید برای کسب رضایت مردم افزایش یاید

آبنوش، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: از نگاه امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مردم همه کاره در این نظام هستند و هدف همه مدیران تنها باید خدمت به مردم باشد.
سرپرست بازرسی و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: طی دو روز گذشته از  ۶۷ واحدهای صنفی شهرستان قزوین بازدید شد.و از میان این واحدهای صنفی، ۲۵ مورد متخلف شناخته شدند و به تعزیرات معرفی شدند.