قزوین

دیدار محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین به اتفاق تمامی معاونت ها با مدیران مسئول و سردبیران رسانه‌های استان قزوین که بیش از ۴ ساعت طول کشید، سه‌شنبه ۱۱ بهمن در سالن باغستان جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد.
همزمان با دهه مبارک فجر بیش از 15 پروژه عمرانی با تکمیل زیرساختها و طرح صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه استان قزوین آماده بهره برداری است.
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تولید ۷۵ هزار تن تخم‌مرغ از ابتدای سال جاری تاکنون در واحدهای مرغ تخم‌گذار این استان خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری بیش از ۹۰ هزار تن تخم‌مرغ در استان به تولید خواهد رسید.
معاون محیط زیست انسانی اداره‌کل محیط زیست استان قزوین گفت: به صورت تقریبی می‌توان گفت که عامل 60 تا 70 درصد آلودگی هوای استان قزوین خودروها اعم از خودروهای سبک و سنگین هستند. ضمن اینکه عامل 30 تا 40 درصد از آلودگی هم منابع ثابت مانند کارخانجات، نیروگاه‌ها و سیستم گرمایشی منزل و ساختمان‌های اداری و تجاری هستند.
یک کارشناس مامایی به تقویت سیستم ایمنی بدن نوزاد در زایمان طبیعی اشاره کرد و گفت: نوزاد در بدو تولد خود سیستم ایمنی ضعیفی دارد و زمانی که زایمان طبیعی به دنیا می‌آید، از طرف مادر باکتری‌های مفیدی را دریافت می‌کند که رویِ سیستم ایمنی نوزاد و سلامت روده‌های او تأثیرگذار است.
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: برای فردا و پس فردا، با توجه به پایداری هوای سرد و شرایط جوی، همچنان انباشت آلاینده‌های جوی را در مناطق صنعتی و پرتردد استان قزوین خواهیم داشت.
مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی ۴۴۷معتاد تزریقی، یک هزار و ۳۶۸معتاد غیر تزریقی و ۷۸زن پرخطر مورد تست بیماری اچ‌آی‌وی قرار گرفتند که در نهایت تمامی تست‌ها منفی اعلام شد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت:خوشبختانه این حادثه مصدوم بدحال نداشت و اقدامات درمانی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی برای ۱۵ مصدوم که دچار تروما (ضربه) شده بودند، انجام شد.
مسئول کمیته بانوان انجمن خوشنویسان ایران گفت: حال اقتصاد هنر خوشنویسی در کشور ما خوب نیست و تاکنون نیز کار جدی برای تحول در اقتصاد هنر خوشنویسی و سایر هنرهای تجسمی صورت نگرفته است.
همزمان با ایام ولادت بانوی دو عالم و هفته گرامیداشت مقام زن، فرماندار قزوین در نشستی صمیمی با اصحاب رسانه استان قزوین ، خلاصه ای  از عملکرد ۹ ماه همراهی با مردم در کسوت فرمانداری قزوین را به اطلاع اهالی رسانه و مطبوعات رساند .
رابط رویداد اتم در قزوین:

برگزاری رویداد «اتم» در قزوین

رابط رویداد اتم در استان قزوین گفت: این رویداد قرار است به صورت یک روزه با همکاری معاونت ورزش و جوانان و ستاد اجرای فرمان امام در استان قزوین برگزار شود.
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: ساعات کار دستگاه های اجرایی و بانک های استان بدلیل صرفه جویی در مصرف انرژی تا اطلاع بعدی تغییر یافت. همچنین روزهای پنجشنبه نیز دستگاه های اجرایی و بانک ها به جز دستگاه های خدمات رسان تعطیل هستند.
سازمان آگهی های پرسون