قزوین

امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه راهپیمایی مردم ایران اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، حرکت بسیار ارزشمندی عنوان کرد و گفت: طوفان الاقصی نقطه عطفی برای صهیونیست ها از نظر ذلت، ضعف، ترس و ضربه جبران ناپذیر بود.
۱۱۰ کیلومتر شکافت کوه و سنگ و دشت روستاها، روایت تلاش شرکت گاز استان قزوین

گزارش اختصاصی پرسون از گاز رسانی به صعب العبورترین روستاهای کشور

در گزارش پیشِ رو برای شما از چشم‌اندازها برای تبدیل استان قزوین به استان سبز و خدمات گازرسانی به روستاهای صعب العبور محور چغور طارم و دورترین نقاط استان قزوین با کار بی‌وقفه و مضاعف خادمان مردم میهن در شرکت گاز خواهیم گفت. با ما همراه باشید.
معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین خبر داد:

شهرستان آوج میزبان پویش لبخند احسان با خدمات رایگان دندان پزشکان جهادگر

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین از اجرای بخش دوم از مرحله‌ی سوم پویش لبخند احسان در مناطق محروم روستایی شهرستان آوج با هدف ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی با یاری دندانپزشکان جهادگر خبر داد.
کارشناس هواشناسی استان:

وزش بادهای نسبتا شدید در قزوین

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز وزش بادهای نسبتا شدید غربی را پیش رو خواهیم داشت و در برخی مناطق احتمال گرد‌وخاک محلی وجود دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شناسایی شده که واحدهای صنعتی مذکور به‌ طور مستمر مورد ممیزی ویژه ایمنی قرار گرفته و پس از شناسایی و احصا، برنامه‌ریزی جهت مرتفع نمودن نواقص و کاستی‌ها آن‌ها در مرحله انجام است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین:

پیشگیری موثرترین راهبرد در کاهش آسیب های اجتماعی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در نشست مشترک شورای اداری و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بویین زهرا گفت: پیشگیری به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها در مواجهه با پدیده بزهکاری؛ مؤثرترین روش و راهبرد در کنترل و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.
همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین آغاز به کار کنگره ملی شعر شهدای امنیت و رونمایی از پوستر این کنگره، با همت پایگاه بسیج شرکت گاز استان قزوین و با حضور مدیر عامل این شرکت، دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر کشور، فرمانده پایگاه بسیج، مدیر بهره برداری و اعضای شورای بسیج شرکت گاز استان قزوین انجام شد.
کاروانسرای «سعدالسلطنه» قزوین به عنوان اولین اثر جهانی استان در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید.
حجت‌الاسلام حمید علی‌بخشی، امام جمعه شهر اقبالیه، با دادن پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول، از زائران و موکب داران و مسولین و خادمان و همه‌ی دست‌اندرکاران مراسم دشمن‌شکن اربعین حسینی و عزاداران سیدالشهدا (ع) در دوماه محرم و صفر تشکر کرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اوان؛

چشمه‌ی جوشان منطقه الموت، شهیدان هستند که مایه‌ی حیات و جاودانگی اند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اوان بخش الموت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: دستاورد و عمل شهیدان بسیار مهم است. سیمای شهیدان، نشانه درخشان طبیعت آوان است که چشمه ای جوشان در دل منطقه است و مانند نگین می درخشد.
فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

چشم‌پوشی از تخلفات شهرداری مغایر وظیفه نظارتی شورا است!

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین عنوان کرد: اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و نباید به نمایندگان شهرداری تبدیل شوند، لذا باید با مصوبات خود باری از روی دوش شهروندان برداریم نه اینکه باعث افزایش هزینه‌های آنان شویم.