قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۱۴۰ واحد تولیدی پرخطر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی شناسایی شده که واحدهای صنعتی مذکور به‌ طور مستمر مورد ممیزی ویژه ایمنی قرار گرفته و پس از شناسایی و احصا، برنامه‌ریزی جهت مرتفع نمودن نواقص و کاستی‌ها آن‌ها در مرحله انجام است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین:

پیشگیری موثرترین راهبرد در کاهش آسیب های اجتماعی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در نشست مشترک شورای اداری و شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان بویین زهرا گفت: پیشگیری به عنوان یکی از مهم‌ترین سیاست‌ها در مواجهه با پدیده بزهکاری؛ مؤثرترین روش و راهبرد در کنترل و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی است.
همزمان با هفته دفاع مقدس، آیین آغاز به کار کنگره ملی شعر شهدای امنیت و رونمایی از پوستر این کنگره، با همت پایگاه بسیج شرکت گاز استان قزوین و با حضور مدیر عامل این شرکت، دبیر کنگره ملی شعر و داستان امر به معروف و نهی از منکر کشور، فرمانده پایگاه بسیج، مدیر بهره برداری و اعضای شورای بسیج شرکت گاز استان قزوین انجام شد.
کاروانسرای «سعدالسلطنه» قزوین به عنوان اولین اثر جهانی استان در فهرست میراث جهانی به ثبت رسید.
حجت‌الاسلام حمید علی‌بخشی، امام جمعه شهر اقبالیه، با دادن پیامی به مناسبت فرارسیدن ماه ربیع الاول، از زائران و موکب داران و مسولین و خادمان و همه‌ی دست‌اندرکاران مراسم دشمن‌شکن اربعین حسینی و عزاداران سیدالشهدا (ع) در دوماه محرم و صفر تشکر کرد.
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اوان؛

چشمه‌ی جوشان منطقه الموت، شهیدان هستند که مایه‌ی حیات و جاودانگی اند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اوان بخش الموت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: دستاورد و عمل شهیدان بسیار مهم است. سیمای شهیدان، نشانه درخشان طبیعت آوان است که چشمه ای جوشان در دل منطقه است و مانند نگین می درخشد.
فرمانی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:

چشم‌پوشی از تخلفات شهرداری مغایر وظیفه نظارتی شورا است!

رییس شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین عنوان کرد: اعضای شورا نمایندگان مردم هستند و نباید به نمایندگان شهرداری تبدیل شوند، لذا باید با مصوبات خود باری از روی دوش شهروندان برداریم نه اینکه باعث افزایش هزینه‌های آنان شویم.
دادگستری کل استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیرو بند ۱۵ مصوبات ستاد عفاف و حجاب تصاویر کشف حجاب ۱۲۳ نفر توسط سیستم‌های هوشمند و گزارشات مردمی در سطح معابر عمومی استان قزوین ثبت شده است.  مستندات شناسایی مابقی افراد از قبیل تصاویر برگرفته از دوربین‌های سطح شهر و یا تصاویر ارسالی مردم در اختیار سازمان اطلاعات سپاه بوده که پس از شناسایی نتیجه آن اعلام و پرونده قضایی جهت احضار و تعقیب کیفری تشکیل خواهد شد.
توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان قزوین انجام شد؛

توزیع ۱۷۰ دستگاه کولر آبی میان قشر هدف

دومین مرحله پویش نسیم احسان، با هدف توزیع ۱۷۰ دستگاه کولر آبی میان ولی نعمتان، در سطح استان قزوین به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) و با مشارکت گروه‌های جهادی همکار انجام شد.
امروز، در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهر قزوین، تیزپروازان پایگاه هوانیروز، طی عملیاتی، مادربزرگ ۷۸ساله‌ای که دچار سکته مغزی شده بود، و نیاز فوری به مراقبت‌ داشت را از مناطق کوهستانی و صعب العبور الموت قزوین به بیمارستان ولایت منتقل کردند.
معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد؛ مجمع مشورتی نظام مسائل استان، این حرکت مردمی و ارزشمند، می‌تواند بازوی خوبی برای مدیران، در تشخیص به هنگام و عمل به اندازه، برای حل مسائل باشد.
شهردار، از یک سال تلاش در اقبالیه می‌گوید:

مهمترین بحث، ایجاد شفافیت در فرایند اداری و مالی شهرداری بود!

شهردار اقبالیه درباره‌ یک سال تلاش در اقبالیه عنوان کرد؛ در قالب یک برنامه پنج‌ساله چشم‌اندازهای مختفی را دیده بودم. مهمترین بحث، ایجاد شفافیت در فرایند اداری و مالی شهرداری بود! سعی کردیم با تشکیل جلسات مستمر هفتگی نتایج را رصد و مدیریت کنیم. با ابتکار همکارانمان در شهرداری اقبالیه، الحمدلله سامانه سوت‌زنی به صورت آزمایشی راه‌اندازی شد.