فارس

معاون فرهنگی دانشکده ادبیات وعلوم انسانی دانشگاه شیراز از ویژه‌برنامه‌ بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سرافراز اسلامی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط این معاونت و پروژه هویت ایرانیان خبر داد.
به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی؛

عطاالله مهاجرانی در شیراز سخنرانی می‌کند

سید عطاالله مهاجرانی، فعال رسانه‌ای، در تاریخ 14 دیماه از طریق وب مهمان نشستی با موضوع «شهادت سردار سلیمانی»در شیراز خواهد بود.
این رویداد با همکاری معاونت فرهنگی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شیراز و "پروژه هویت ایرانیان" برگزار خواهد شد.
به همت استادان دانشگاه شیراز انجام شد؛

تبیین شخصیت سردار سلیمانی در قلب استرالیا

نشست مشترک استادان دانشگاه شیراز و دانشگاه ملی استرالیا به صورت مجازی درباره شهید قاسم سلیمانی برگزار و از این شهید به عنوان اسطوره‌ای مردمی که حتی مورد احترام و تمجید دشمنان بود، یاد شد.
به مناسبت ایام فاطمیه تا کنون سه قصاص در شهرستان ممسنی مورد بخشش اولیای دم قرار گرفته است.
فرمانده انتظامی فسا از مسمومیت یک زوج سالمند بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در این شهرستان خبر داد و گفت: متاسفانه یکی از آنان فوت کرده است.
نامه امروز شورای شهر به شهرداری شیراز؛

لوگوی ما راهر جایی نگذارید!

صبح امروز نامه‌ای معنادار از سوی مدیر روابط عمومی شورای شهر شیراز خطاب به مدیر روابط عمومی شهرداری شیراز مبنی بر استفاده از لوگوی شورا در پوستر مربوط به گرامیداشت روز بصیرت ارسال شد.
مجموعه «آوازِ راز-دارها »، دربرگیرنده گزیده شعرهای دو دفتر از شاعر شیرازی «احسان براهیمی» به همت انتشارات سمت روشن کلمه راهی بازار نشر شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: بازپس‌گیری یک میلیون و ۵۸۸ هزار و ۹۴ متر مربع از اراضی بستر و حریم تالاب پریشان مربوط به سال ۹۲ بوده که پس از هفت سال پیگیری سرانجام به نتیجه رسید.
رئیس شورای هیئت های مذهبی استان فارس گفت: شهر شیراز باید بیش از این با همکاری تمامی دستگاه های شهری سیاه پوش شهادت حاج قاسم شود.
فرمانده انتظامی "سروستان" گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، 54 کیلو و 500 گرم حشیش در بازرسی از یک سواری 405 کشف شد.