رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور خبر داد:

حمایت از مردم فلسطین واجب است

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورگفت: حمایت از مردم بی دفاع فلسطین از سوی امت اسلامی به ویژه ایران اسلامی ضروری است.
تصویر حمایت از مردم فلسطین واجب است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس؛ رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر همه ما واجب است، شایسته نیست که اهل نماز و روز بود و نسبت به ظلم و جنایات رژیم صهیونیستی بی‌تفاوت باشیم.

حجت‌الاسلام ضیاءالدین آقاجان پور به مناسبت روز جهانی قدس در جمع گسترده مردم همیشه درصحنه شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) به‌ویژه نوجوانان دهه 90 در سخنانی اظهار داشت: مسلمانان با اتحاد و همبستگی و روحیه ایثار و شهادت به فریاد رسیده و امت اسلامی را از دست رژیم غاصب و کودک کش نجات دهد و اگر نسبت به این حرکت انقلابی بی‌تفاوت باشند مسلمان نیستند چراکه روز آزمون اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امت اسلامی در برابر این‌همه ظلم، جنایات، آدم کشی و قتل‌عامی که توسط رژیم صهیونیستی در حال تکرار است چه واکنشی از خود نشان می‌دهد، تصریح کرد: توجه به آخرین وصیت امیرمومنان علی علیه اسلام به امت اسلامی این است که به حسن، حسین و خانواده‌ام و کسانی که بعد از من این سفارش به آن‌ها می‌رسد بگوئید وصیت به تقوای الهی، فریب زرق ‌وبرق‌های دنیوی نخورید و نیز هرکجا که هستید و در راستای حق و حقیقت گام بردارید و دشمن ظالمان، مستکبران و زورگویان و حامی محرومان و مظلومان باشید.

مسئول عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان داشت: علماء، تولیت آستان احمدی و محمدی (ع)، نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز و نیز خانواده شهدا و مردم باید حمایت از مردم فلسطین را سرلوحه قرار دهند تا به اهداف اصلی خود که همانا سرنگونی رژیم صهیونیستی دست‌یابیم.

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه کرد: امت اسلامی در شرایط کنونی در مقابل جبهه حق و باطل قرارگرفته و در این مورد در جبهه حق حسین و حسینیان و جبهه باطل یزید، یزیدان، آمریکا، کشورهای اروپایی و اربابان نظام سلطه که به‌طور علنی از رژیم غاصب و اشغالگر قدس در برابر این‌همه جنایات طرفداری می‌کنند.

حجت‌الاسلام آقاجان پور ابراز داشت: رئیس‌جمهور آمریکا، نخست‌وزیر انگلیس، فرانسه و سران کشورهای اروپایی به تل‌آویو سفرکرده و رسماً در برابر رسانه‌ها اظهار کردند که حمایت خود را از اسرائیل با ارسال سلاح‌های کشتارجمعی برای دفاع از اسرائیل در مقابل مردم غزه و فلسطین اعلام می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه جبهه یزیدان می‌گویند سازش کن تازنده به مانی و در این دنیا زندگی کنیم، اظهارداشت: جبهه و نیروهای مقاومت، حماس، حزب‌الله و ایران اسلامی به‌عنوان جبهه حسینیان بر این باورند که هرگز زیر بار ذلت نمی‌رویم و در این راستا راه پیروزی برادران و خواهران مقاومت، ایستادگی، پیروزی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: روز قدس و در این مکان مقدس این نوید و وعده را می‌دهم که به‌زودی قدس شریف آزاد و فلسطین پیروز و در مسجد الا اقصی حضور پیداکرده و نماز برپا می‌داریم چراکه صبح پیروزی نزدیک است.

گفتنی است؛ مردم مسلمان و همیشه درصحنه استان فارس و شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) از ساعت 9.30 بامداد از میدان امام حسین (ع) مسیر خود را با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا، مرگ بر رژیم کودک کش مردم‌فریب از بلوار کریم‌خان زند، میدان شهدا، خیابان و چهارراه پیروزی، و نیز بلوار شهید آیت‌الله دستغیب خیابان 9 دی در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم شاهچراغ (ع) تجمع کرده و یاد و خاطره شهدا فلسطین، غزه را گرامی داشتند و در پایان مراسم با قرائت قطعنامه سراسر جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

625136