سیستان و بلوچستان

فرماندار خاش در حاشیه نشست اعضای هیأت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی خاش گفت: انتخابات آتی با چهار راهبرد مشارکت، رقابت، امنیت و صیانت از آرای مردم برگزار می‌شود و تمام تلاش ما برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه است.
مدیر منطقه مرزی منفصله ریمدان گفت: حضور بیش از ۱۰۰ بازرگان از کشور پاکستان در اولین نمایشگاه صادراتی ایران-پاکستان؛ نشاندهنده جدیت تجار کشور پاکستان در راستای افزایش حجم معاملات تجاری با ایران است.
مدیرکل دامپزشکی سیستان و بلوچستان گفت: در سال جاری دو مرکز تکثیر و پرورش میگو در استان وجود داشته که با برداشت ۲۲۰۰ تن میگو ارگانیک، باعث افزایش 10 درصدی تولید میگو در استان شده است.
دبیر اجرایی رویداد توان گفت: این رویداد قبل از سفر آیت‌الله رئیسی به هر استان برگزار می‌شود و تمام تشکل‌های مردم‌نهاد شامل گروه‌های مردمی، گروه‌های جهادی و مسوولان هر دستگاه اجرایی در آن حضور خواهند داشت.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: زمانی که شهرها در مناطق اقتصادی و یا کشاورزی ایجاد شوند ما می‌توانیم زمین‌های کشاورزی را در اختیار مردم قرار دهیم و محصولات آن را به چرخه تولید ثروت منتقل کنیم.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برای رفاه و آسایش بیشتر، گسترش چتر حمایتی و خدمات‌دهی مطلوب به مسافران به ویژه حجاج برنامه‌های ویژه در فرودگاه چابهار در دستور کار قرار دارد.
سرپرست اداره‌کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست زابل، برای جلوگیری از تخریب پوشش گیاهی پناهگاه حیات وحش هامون، یک گله ۱۰۰ نفری شتر را از این منطقه بیرون راندند.