برگزاری مانور پدافند غیر عامل در هندیجان

معاون فرماندار هندیجان از اجرای مانور پدافند غیرعامل در کشور و استان خوزستان در هفته پدافند غیرعامل خبر داد و اظهار داشت: در این مدت به صورت همزمان برنامه‌هایی از سوی بسیج دانش آموزی، سپاه پاسداران، هلال احمر، آموزش و پرورش، آتش نشانی و دیگر اداره‌ها و سازمان‌های مرتبط در شهرستان در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مدرسه شهید رجایی اجرا خواهد شد.
تصویر برگزاری مانور پدافند غیر عامل در هندیجان

به گزارش سایت خبری پرسون از استان خوزستان، بهنام خضعلی معاون فرماندار هندیجان گفت: هفته پدافند غیرعامل از شنبه ۸ آبان ماه آغاز می‌شود و تا ۱۴ آبان امسال ادامه دارد.

وی با بیان این‌که مانور پدافند غیرعامل در کشور و استان خوزستان در مدت مذکور اجرا می‌شود، افزود: در مدت مذکور به صورت همزمان برنامه‌هایی از سوی بسیج دانش آموزی، سپاه پاسداران، هلال احمر، آموزش و پرورش، آتش نشانی و دیگر اداره‌ها و سازمان‌های مرتبط در شهرستان در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه در مدرسه شهید رجایی اجرا خواهد شد.

معاون فرماندار هندیجان در پایان با بیان این‌که زنگ استکبارستیزی با همکاری بسیج دانش آموزی و سپاه پاسداران هندیجان در این مدرسه نواخته می‌شود، اظهار داشت: از همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان درخواست داریم قبل از آغاز مراسم مانور پدافند غیرعامل امکانات خود را با هماهنگی فرمانداری شهرستان هندیجان اعلام کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

367401