خوزستان

چهارمین پیروزی متوالی تیم فولاد خوزستان؛

شاگردان نکونام سایپا را شکست دادند

تیم فوتبال فولادخوزستان موفق شد در دیداری دوستانه برابر سایپا به پیروزی دو بر صفر برسد.
مدیر حقوقی و ورزش قهرمانی باشگاه فولاد خوزستان خبر داد:

باشگاه فولاد خوزستان از نظر حقوقی منعی برای دریافت مجوز حرفه ای ندارد

عارف نیا با اشاره به اینکه باشگاه فولاد خوزستان دیگر هیچ پرونده ای در فیفا ندارد، گفت: به عنوان اولین باشگاه فوتبال ایران از نظر حقوقی منعی برای دریافت مجوز حرفه ای ندارد.
مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

طرح‌های ورزشی با پیشرفت ۸۰ درصد در خوزستان به بهره‌برداری می رسند

سیدمومنی با بیان اینکه خوزستان یکی از قطب های اصلی ورزش در کشور به شمار می رود و رسیدگی به پروژه های این منطقه برای ما بسیار مهم است گفت: طرح‌های ورزشی دارای پیشرفت ۸۰ درصدی در خوزستان، تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان مطرح کرد:

برای کمتر شدن مشکلات مالکان باشگاه‌ تلاش می‌کنیم

نصیری با اشاره به اینکه باشگاه‌داران مظلوم واقع شده‌اند گفت: قطعا دغدغه باشگاه‌داران جزو اولویت‌های ما است و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا این مشکلات کمتر شوند.
شاهرخی با اشاره به فعالیت خوب رشته والیبال ساحلی در استان خوزستان، گفت: خوزستان در دهه‌های گذشته در والیبال ساحلی هیچ گونه فعالیتی نداشت و اقدام هیات مبنی بر فعال‌ کردن این رشته با برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مورد تائید فدراسیون قرار گرفت.
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان خبر داد:

تیم دو و میدانی خوزستان بر سکوی سوم لیگ کشور

پویا گفت: تیم دو و میدانی شهرداری گتوند به عنوان نماینده استان خوزستان با کسب ۴۰ امتیاز در مرحله نخست لیگ کشور در جایگاه سوم ایستاد تا دو و میدانی خوزستان نیز جایگاه خود را بیش از پیش پررنگ کند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد:

دومین نشست معاونین ورزش بانوان استان‌ها از طریق وبینار برگزار شد

ناصری مقدم از برگزاری دومین نشست معاونین ورزش بانوان استان ها از طریق فضای مجازی (وبینار) خبر داد و گفت: این نشست با هدف بحث و بررسی در خصوص نحوه اجرای طرح های ملی، بررسی عملکرد معاونین ورزش بانوان استان ها و نحوه فعالیت رئیس بانوان هیأت های ورزشی برگزار شد.
دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خبر داد:

فعالیت تنیسورهای خوزستانی به صورت انفرادی

بخشنده با اشاره به اینکه آینده خوبی در انتظار رشته تنیس روی میز استان خوزستان است گفت: فعالیت تنیسورهای خوزستانی متوقف نشده است و به صورت انفرادی تمرین می‌کنند.
رئیس هیات دوو میدانی خوزستان خبر داد:

کاروان ۴۳ نفره دوو میدانی خوزستان در راه لیگ کشور

غلامرضا خنفری گفت: برای اولین بار در تاریخ دوو میدانی خوزستان ، کاروان ۴۳ نفره نوجوان دوو میدانی استان در دو بخش پسران و دختران در مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خبر داد؛

اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان به ورزش محلات اهواز

حیدری از تخصیص ۲۵۰ میلیون تومان به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی محلات شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ورزش محلات در طی سال های اخیر فعالیت های خوبی داشته و بی شک توسعه این بخش از ورزش به شناسایی نخبگان و استعدادهای ورزشی استان کمک می کند.
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان:

لزوم تلاش برای افزایش مدال‌آوری در ورزش بانوان خوزستان


معاون ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه بانوان این استان سال گذشته در مسابقات آسیایی ۱۲ مدال و در مسابقات جهانی ۴ مدال کسب کردند، گفت: باید تلاش شود با برنامه‌ریزی بهتر در مدال‌آوری رشد داشته باشیم.
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با بیان اینکه روسای هیات های ورزشی باید به ورزش بانوان توجه ویژه ای داشته باشند،گفت:ورزش بانوان خوزستان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است که در صورت توجه به این بخش می توان به موفقیت‌های بیشتری در ورزش دست پیدا کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به اقدام جدید در ورزش استان، گفت: برای کمک به ورزشکاران نخبه در حال رایزنی با اسپانسرها هستیم تا هر ورزشکار مدال‌آور استان یک اسپانسر داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره اینکه برقراری نظم و امنیت و برگزاری مسابقات به دور از هرگونه تنش، امر بسیار مهمی است گفت: در این راستا عوامل پرتلاش و متعهد در نیروهای امنیتی و انتظامی و امدادی همکاری بسیار خوب و اثربخشی با حراست اداره کل ورزش و جوانان دارند.