خوزستان

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز خبر داد:

کاهش آمار ابتلا به کرونا در غرب اهواز

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز اظهار داشت: تزریق واکسن تاثیر بسیار زیادی در بهبود وضعیت، کاهش آمار ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا دارد، به طوریکه هم اکنون شاهد وضعیت زرد و آبی در شهرستان‌های خوزستان هستیم و هیچ شهر قرمز و نارنجی کرونایی وجود ندارد.
در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار اندیکا صورت گرفت؛

ضرب الاجل رئیس جمهور برای پیگیری و بازسازی منازل تخریب شده اندیکا

رئیس‌جمهور روز یکشنبه در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار اندیکا، ضمن پیگیری وضعیت رسیدگی به زلزله زدگان دستوراتی برای تسریع در امداد رسانی و بازسازی اماکن خسارت دیده صادر کرد.
رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز خبر داد:

خرید بیش از ۱۱۰۰ تن خرما از نخل داران اهوازی

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اهواز بیان کرد: اکنون خرید خرما در شهرستان اهواز از رقم یک هزار و ۱۸۸ تن عبور کرده و برای پذیرش خرمای نخل داران از انبارها و مراکز خرید دیگر شهرستان‌های همجوار استفاده خواهد شد.
در حال حاضر ۴۳ درصد جمعیت روستایی و ۶۶.۸ درصد جمعیت شهری استان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند. آمار ابتلا در سه شهرستان هندیجان، حمیدیه و هویزه افزایشی است که نیاز به رهگیری بیش‌تری دارند. هر سه شهر آمار واکسیناسیون پایینی دارند.
معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: ترم دوم دانشجویان کمپوس بین‌الملل این دانشگاه از هفته آینده آغاز می‌شود.
رئیس سازمان صداوسیما گفت: اگر بتوانیم یکی از مشکلات اساسی خوزستان را حل کنیم، توانایی غلبه بر همه مشکلات کشور را نیز داریم و برای تحول در صداوسیما به حضور و نظرات همگان نیاز داریم.
سرپرست امور آبفای رامهرمز:

خط انتقال فاضلاب بازگشایی شد

سرپرست امور آبفای رامهرمز گفت: بازگشایی و رفع مسدودی خط انتقال فاضلاب در این شهرستان محقق شد.
قابل توجه متقاضیان جویای کار؛

در شرکت فولاد خوزستان استخدام شوید

شرکت فولاد خوزستان در پی تامین نیروی انسانی متخصص و مجرب در فراخوان جذب نیرو از طریق برگزاری آزمون اقدام به انتشار آگهی کرده است.
معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی:

رایگان شدن بلیط قطار برای زائران اربعین حسینی

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی از رایگان شدن بلیط قطار برای زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: راه آهن جمهوری اسلامی آماده حمل و نقل رایگان زائرین اربعین حسینی از مرز شلمچه به خرمشهر و از خرمشهر تا اهواز به صورت کاملا رایگان را دارد.
فرمانده انتظامی خوزستان از بسته شدن مرز‌های عراق برای ورود زائران ایرانی خبر داد و گفت: با توجه به مسدودشدن مرز‌های عراق امکان ورود زائران به این کشور وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با هماهنگی با سرپرست وزارت آموزش و پرورش بنا بر این شد که پیشنهاد بدهیم در صفحات مربوط به اقدامات مهم شخصیت‌ها در کتب درسی از علی لندی، نوجوان ایذه‌ای نیز یاد شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان از لزوم قطع فوری آب و رطوبت در حال نفوذ به دیواره غربی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر به علت رانش بخشی از آن خبر داد.