خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: برای آزادی مددجویان و کاهش جمعیت زندانیان باید با راهکارهای علمی و مناسب و همچنین پیگیری‌های قانونی، تلاش مضاعفی صورت بپذیرد.
سفر رئیس جمهور به خوزستان انتظاراتی را در مردم این استان ایجاد کرده است که یادداشت حاضر این توقعات را روشن خواهد کرد.
سید ابراهیم رئیسی در بازدید سرزده از بیمارستان رازی شهر اهواز اعلام کرد: اولویت ما رسیدگی به بحث کرونا بوده و دولت در این راستا تمام کمک خود را به خوزستان انجام می‌دهد.
رئیس جمهوری در اولین سفر استانی:

حق بزرگ خوزستان به گردن ایران

رئیس جمهوری در نخستین سفر استانی خود به استان خوزستان از حق بزرگ این استان به گردن کشورمان گفت.
«آ» و «ب» در خوزستان دیگر به معنی مایه حیات در خوزستان نیستند، آب در خوزستان برابر است با تنش، بی آبی، سیل، وبا، آب همیشه در حال انتقال و منظره خشکی به جا مانده از آن.
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان تاکید کرد:

لزوم تلاش خبرنگاران برای امیدآفرینی

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان تلاش در حوزه امیدآفرینی را از بایدهای خبرنگاری خواند و افزود: خبرنگاری رسالت است و شغل نیست؛ رسالت خبرنگار این است که در راستای تقویت آسایش، تغییر مثبت، سلامت مردم و ... تلاش کند.
رییس پلیس راه خوزستان با اعلام کاهش ۵۰ درصدی تردد در محورهای ورودی و خروجی استان خوزستان خبر داد و گفت: از وضعیت خوب این استان از لحاظ کنترل تردد از زمان آغاز محدودیت‌های کرونایی خبر داد.
واکنش رسانه‌های خوزستان به طرح ایجاد خوزستان جنوبی؛

امشب شام غریبان خوزستان است

فعالان رسانه‌ای خوزستان به طرح تفکیک این استان واکنش نشان دادند طرح تشکیل استان خوزستان جنوبی چندی پیش از سوی مجلس اعلام وصول شد.
فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا از عدم ممنوعیت تردد بین شهرهای خوزستان خبر داد و گفت: سفرهای بین استانی طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مجاز نیست.