سرپرست امور شهری و شوراهای خراسان شمالی:

نیازمند جذب نیروهای متخصص هستیم

سرپرست امور شهری و شوراهای خراسان شمالی گفت: نیازمند جذب نیروهای متخصص هسیتم و در این رابطه برخوردهای سلیقه ای را کنترل کرده ایم.
تصویر نیازمند جذب نیروهای متخصص هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان شمالی، محمد عوض زاده در آیین آغاز بکار 34 نیروی جدید آتش نشانی شهرداری بجنورد که بعد از طی آزمون و قبولی درگزینش های مربوط و تایید استانداری، جذب کار شدند، اظهار کرد: شهردار بجنورد از موفق ترین شهرداران نمونه هستند.

وی افزود: درشرایطی موجود و منابع محدود مالی و با بودجه 420 میلیارد تومانی، مدیریت شهر با ارائه خدمات فروان، نیازمند عزم جدی است.

عوض زاده اظهار داشت: در اجرای صحیح برنامه ها، نیازمند جذب نیروهای متخصص هستیم و جذب نیرو با برخوردهای سلیقه ای را کنترل کرده ایم.

وی با ابراز خرسندی از تجهیز استاندارد در لباس محافظ گفت: اینکه اولویت اول ما حفظ جان مامورین آتش نشانی باشد، مایه خرسندی است، اما نسبت به تهیه و تامین تجهیزات سخت افزاری و مکانیکی هم باید تلاش کنیم.

وی بر لزوم تجهیز آتش نشانی بجنورد به نردبان مورد نیاز تاکید و اظهار امیدواری کرد که برای محقق شدن این امر تا حصول نتیجه پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است: در این جلسه سرپرست مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و شهرداربجنورد حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آتشپاد گریوانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی از تجهیز نیروهای تازه نفس این سازمان به تجهیزات ایمنی و استاندارد با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای هر نفر خبرداد و گفت: شرکت در عملیات نیازمند افزایش آموزش و تجربه است که امیدواریم در همراهی با پیشکسوتان سازمان حاصل شود.

وی افزود: انتظار ما افزایش علم وتجربه است و امروز نیروهای ما افرادی کاملا متخصص هستند.

گفتنی است: از مجموع 50 مجوز استخدامی خراسان شمالی 34 نفر به سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد اختصاص یافته است.

این مراسم با معرفی نیروهای جدید به کادر عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد پایان یافت.

284710