خراسان رضوی

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد سه خودروی سواری در کیلومتر پنج جاده سبزوار- بردسکن 6 مصدوم به همراه داشت.
رییس اداره ثبت وحریم آثار تاریخی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: مجموعه خانه‌ فنجان های قنات جهانی قصبه گناباد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان استان از بعد از ظهر امروز غبار الود می شود که با کاهش دید و افت کیفیت هوا همراه خواهد بود.
دی ماه هر سال یادآور ایستادگی شهروندان مشهدی علیه رژیم منفور پهلوی است. روزی که در آن شماری از قشرهای مختلف مردم این شهر با نثار جان خود درخت پر بار انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

سخنران مراسم دهم دی‌ماه سال 1357 مشهد مقام معظم رهبری بود و چند سالی است که این روز به عنوان روز مشهد نامگذاری شده است .
معاون امور اجتماعی بهزیستی خراسان رضوی، با اشاره به اینکه خانه امن پذیرش مستقیم ندارد، تصریح کرد: زنی که به هر دلیلی مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و احساس می‌کند اگر در خانه بماند جانش در خطر است می‌تواند مهمان خانه امن شود اما قبل از آن باید مراحلی را طی کند.
به دلیل آلودگی هوا و پایداری گرد و غبار، امروز تمامی فعالیت‌های آموزشی در مدارس مشهد در شیفت صبح به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار از تولید ۱۷ هزار و ۳۵۳ تن گوشت مرغ طی ۹ ماه اول امسال در این شهرستان خبر داد و افزود: سبزوار قطب تولید این ماده پروتئینی در خراسان رضوی است.
خراسان رضوی در کشت گیاهان دارویی جایگاه نخست کشور را دارد و بازار رقابت گیاهان دارویی در این استان پررنگ‌تر از سایر استان‌ها است و در این میان آنغوزه جزء گیاهانی است که با کشت آن می توان به درامد میلیاردی رسید.
کاشمر، منطقه‌ای که تا 3 ماه گذشته سینما نداشت و حالا با تاسیس سالن سینما ایران کاشمر، شهری که کمی بیش از 100 هزار نفر جمعیت دارد موفق شده از زمان راه‌اندازی، فروشی معادل یک میلیارد تومان را تجربه کند.
روح‌الله دهقانی فیروزآبادی: امام رضا(ع) به عنوان یک چشمه زاینده است که می‌توان از ایشان مدد گرفت و مکان احیای این جریان دانشگاه امام رضا(ع) است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نامه ای به وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آمادگی کامل این دانشگاه را برای فراهم نمودن تسهیلات آموزشی، اقامتی و درمانی دانشجویان علوم پزشکی غزه اعلام کرد.