خراسان رضوی

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در آتش سوزی باغ ویلا در استان، زن و مرد جوانی که داخل یکی از اتاق های ساختمان گرفتار شده بودند، دچار خفگی ناشی از دود شدند و جان باختند.
رییس اداره ثبت و حریم آثار تاریخی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان رضوی از به ثبت ملی رسیدن تکیه تاریخی داروغه در استان خبر داد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد افزود: معراج شهدای مشهد مکانی است که پس از 40 سال از دوران جنگ تحمیلی به عنوان یک مکان خاطره‌انگیز برای مشهد باقی مانده و تبدیل به مکان یادبود شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز دمای هوا در استان تا ۱۶ درجه افزایش خواهد یافت و این افزایش دما تا روزهای پایانی هفته آینده ادامه خواهد داشت.
رئیس اداره ثبت و حریم آثار تاریخی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: تکیه داروغه مشهد به شماره ۳۳۹۷۱ در تاریخ ۱۱/۵/۱۴۰۲ در فهرست آثار ملی کشور ثبت و به استان ابلاغ شد.
مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: ۲ زندانی زن با محکومیت مالی در زندان مشهد و یک زندانی از سبزوار با محکومیت ایراد صدمه غیر عمد با کمک های جمع آوری شده از خیران در هفته جاری آزاد شدند.
جانشین رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: ۶۰۷ فقره تصادف خسارتی و جرحی طی 24 ساعت گذشته در مشهد رخ داده است.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کانون آتش سوزی طبقه پنجم این مجتمع پنج طبقه بود که ساکنان این طبقه به سرعت به بیرون منتقل شدند و عملیات مهار آتش انجام شد.
مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد سه خودروی سواری در کیلومتر پنج جاده سبزوار- بردسکن 6 مصدوم به همراه داشت.
رییس اداره ثبت وحریم آثار تاریخی اداره کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: مجموعه خانه‌ فنجان های قنات جهانی قصبه گناباد در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.