خراسان رضوی

رییس نمایندگی وزارت امورخارجه در خراسان رضوی گفت: با آغاز گفتگوهای مسئولان هوائی ایران و عربستان، خط هوایی مشهد- جده با توجه به بروزرسانی توافقهای پروازی گذشته مجددا برقرار خواهد شد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: توسعه خطوط حمل و نقل شهری برای جلوگیری از توسعه ترافیک در سطح شهر در دستور کار شورای شهر قرار گرفته است.
محمدرضا قلندر با رای اعضای شورای شهر به عنوان شهردار مشهد انتخاب شد، وی از شهرداران سابق مناطق مشهد است و  مدیرکلی راه‌وشهرسازی قم و خراسان‌رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۸  و شهردار منطقه ۲  را در کارنامه سوابق خود دارد.
مسوول روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کمیته رسیدگی به پرداخت تعرفه‌های پرستاران برای رسیدگی به ابهامات آنان در این زمینه طی هفته اخیر، در تمامی بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه تشکیل شد.
معاون وزیر صمت در گفتگوی اختصاصی با پرسون عنوان کرد:

خدمت در مشهد بالاتر از حضور در چند وزارت خانه

معاون وزیر صمت گفت: در صورتی که انتقال خدمات و امکانات به شرق مشهد با موفقیت صورت پذیرد ما شاهد ایجاد یک نقشه متوازن از شهر با محوریت اصلی حرم مطهر رضوی خواهیم بود.
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی گفت: بیشترین مصرف بنزین در روز 10 فروردین بوده است که در تعطیلات نوروزی امسال نسبت به پارسال ۲ درصد افزایش داشته است.
با گذشت 80 روز از تعلیق شهردار سابق مشهد:

فرایند انتخاب شهردار مشهد همچنان ادامه دارد

اعضای شورای شهر مشهد با گذشت بیش از 80 روز از تعلیق سید عبدالله ارجائی، شهردار سابق مشهد هنوز فردی را برای نشستن بر صندی مدیریت شهرداری مشهد انتخاب نکرده اند.
رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی از ۳۶۹۴ مورد بازدید از واحدهای اقامتی و ۳۳۷ اخطار، ۱۲۷ مورد شکایت و ۵۵ مورد پلمب در ایام نوروز خبر داد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد در نطق پیش از دستور:

در برابر انتقادها و توصیه ها گوش شنوایی وجود ندارد

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: من پیر سیاست نیستم اما میدانم که شورای شهر نیاز به پدر و بزرگتر دارد، نه اینکه یک روز با این جماعت باشیم و روز دیگر با گروهی دیگر وقت بگذرانیم.
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی خبر داد

۱۸ تبعه افغانستانی در مرز دوغارون دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف مواد مخدر، ارز قاچاق، گوشی هوشمند سرقتی و لب تاپ و دستگیری ۱۸ تبعه افغانستانی در این ارتباط در مرز دوغارون خبر داد.
اگرچه همه‌گیری کووید ۱۹ کل جهان را تحت تأثیر قرار داده اما تعداد عفونت‌ها و مرگ‌ و میرها بین مناطق جغرافیایی به‌ طور نابرابر و خطر ابتلا به عفونت‌های شدید از فردی به فرد دیگر بسیار متغیر است. دانستن واقعیت برای آمادگی مناسب و محافظت از خود و عزیزان‌تان اهمیتی کلیدی دارد. متأسفانه، اطلاعات بسیاری وجود دارد که نادرست است. اطلاعات نادرست در زمان بروز یک بحران سلامت، مردم را در برابر ویروس کرونا، اشاعه ترس و انگ بیماری آسیب‌پذیر می‌سازد.