خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: دشمنان در حمله تروریستی 11 جوان برومند را به شهادت رساندند و خانواده آنها را داغدار کردند و اسمشان را گروه جیش‌‌العدل می‌گذارند در حالی که مردانگی را بدنام کرده‌اند و تاریخ هیچ وقت این ظلم‌شان را فراموش نخواهد کرد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری بیرجند گفت: زباله‌گرد‌ها به شکل مویرگی متصل به مافیا هستند و به اعتراف خودشان هر شب ۲۰ میلیون ریال از این راه درآمد دارند.
بانوی مسلمان شده مکزیکی:

اینوخوساکلین حجاب را یک انتخاب دانست

بانوی مسلمان شده مکزیکی ساکن ایران، با اشاره به زنده نگه داشتن زیبایی های دین اسلام و مذهب تشیع، افزود: باید فرهنگ ایرانی را حفظ کنید زیرا رسانه‌های بیگانه تلاش دارند فرهنگ ایران را به سمت بی حجابی و برهنگی ببرند.
کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: صبح پنج شنبه وقوع یخبندان و کمینه‌های کمتر از صفر درجه در نقاط سردسیر و کوهستانی استان قابل پیش‌بینی است.
بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور، زمین‌لرزه ۴.۵ ریشتری سربیشه خراسان جنوبی را لرزاند.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: زلزله‌ای به بزرگی ۵ ریشتر حوالی شوسف در خراسان جنوبی را در عمق ۷ کیلومتری زمین در ساعت ۱۲:۴۳ به لرزه درآورد. خوشبختانه خرابی و تلفات جانی در این زلزله رخ نداده است.
واپسین برنامه سفر یکروزه رئیس جمهور به استان خراسان جنوبی که همزمان با اربعین انجام شد، دیدار با نخبگان، جوانان، برگزیدگان و فعالان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این استان بود تا دغدغه‌ها و انتظارات خود را بازگو کنند.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در اجتماع مردم فردوس اظهار داشت:‌ اگر کسانی فکر می‌کنند که بنده از تریبون‌های مختلف مشکلات را به جامعه منتقل خواهم کرد، بنده هرگز چنین کاری نخواهم کرد. ما آماده‌ایم که مشکلات را حل کنیم، نه اینکه با گفتن عباراتی همچون «خزانه خالی است» در جامعه ایجاد نگرانی کنیم.
مسوول میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان درمیان از آغاز مرمت بخشی از قلعه تاریخی فورگ در این روستای هدف گردشگری شهرستان خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون